Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

Basbarduu sanoi
Talvi tulee eikä oo minun asia aurata tuota katua. Jos ei joku vajaavetoinen sit kule siellä ni voi mennä sit bussikyydillä vituttaa sekin ku on etupuskuri aina ihan ummessa lumesta/jäästä.
Nosta sitä seiskaa ettei näytä siltä ku ois jouset pettäny!

:eek:fftopic
Kyl mun mielest sitä bambun evoo sais vähä tiputtaa viel alemmas, kun nelipilarinosturille ajaminenki kestää vaan alle puol tuntii! ;D Sit on hyvä, kun ei pysty enää ajamaan muualla kun uudella asfaltil, ilman että pohja ottaa kiinni. ::)
 
Vs: Olitko se sinä?

tommyz sanoi
:eek:fftopic
Kyl mun mielest sitä bambun evoo sais vähä tiputtaa viel alemmas, kun nelipilarinosturille ajaminenki kestää vaan alle puol tuntii! ;D Sit on hyvä, kun ei pysty enää ajamaan muualla kun uudella asfaltil, ilman että pohja ottaa kiinni. ::)
Auto myyntii huomenna. :-[ Joku uus omistaja saa sit korottaa. Jos ei mee enne talvee ni sit kyl nostan ja reippaasti. (ehkä.. ;D)
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkonen evo 4tai5 joskus 11-12 aikaan tapiolan holleilla rek alko cvr-xxx morjestelin sinisestä wolkkarista mutta et tainnu huomata :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Tonzaaz sanoi
Valkonen evo 4tai5 joskus 11-12 aikaan tapiolan holleilla rek alko cvr-xxx morjestelin sinisestä wolkkarista mutta et tainnu huomata :)


Hep! Mä näin sinisen pfl gallun, disneyn häikäsysuojilla, mutta en volkkaria :-[
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään 15.30 paikkeilla harmaa-sinertävä evo 8 tarrakilvillä ja itella-ohjauksella bongattu Haagan parkkihallin pohjakerroksesta.

Eikä tässä vielä kaikki.. Toinen bongaus oli n. 16.XX Maunulan siltatyömaalla, punainen evo 4-6 bussipysäkin edessä. Ilmeisesti kuuluu jollekkin asfalttimiehelle.
 
Vs: Olitko se sinä?

Olikos joku klubilainen tänään 1530 aikoihin hervannan valtaväylällä maastokelpoisen delican kanssa?
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään klo 19-20 Imatralla Karhumäellä tuli vastaan sininen evo 4(?) ilman etupuskuria. Ajelin sillä hopeisella vitosella vastaa. Taitaa olla uusi evo täällä päin kun ei ole ainakaan aikaisemmin näkynyt...
 
Vs: Olitko se sinä?

Joku 5 evoa ja 1 valkone eclipse rusalla tänää. Tunnustaako joku? Valkosen vitosen (lue traktorin ;)) hyypiön (basbarduun) kanssa vaihettiiki muutamat sanat. :)
 
Vs: Olitko se sinä?

kenen punanen evo 9 seisoo tattarisuolla perä mällättynä ? Toivottavasti omistaja tajuu siirtää auton talteen ennen ku se hajotetaan tai kaadetaan katolleen ojaan :'(
 
Vs: Olitko se sinä?

Rehveli sanoi
Punainen evo 9 tai 8 Raisiossa raisionkaaren valoissa illalla, Late ???

Ei kyl meikäläine.. mä olin maistelemassa. Tiedä sit jos emäntä on käyny vetääs lenkkiä ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkonen E4 punasella spoilerilla vekaranjärven varusmiesten parkkipaikalla viime viikolla, kukaan täältä? :p
 
Vs: Olitko se sinä?

AneemineN sanoi
rusalla evoja enemmä ku muita vessoja,sen valkosen vitosen omistajan kanssa jubailtiiki vähä siinä :peukku
Taisit olla parkissa siinä tankkauspisteiden vieressä just ku lähettii? Ajoin sitä sinistä seiskaa ja morjestinki.
 
Vs: Olitko se sinä?

BamBu^^ sanoi
Taisit olla parkissa siinä tankkauspisteiden vieressä just ku lähettii? Ajoin sitä sinistä seiskaa ja morjestinki.
[/quote

joo huomasinki että morotit,ihmettelin vaa että alkaa jo aika lähelle olemaan matalaa tuo kuljettimesi :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Seinäjoen ringillä punaane evo 4 valkosilla vanteilla, ei oo ennen näkyny että onko foorumilasia? :p
 
Vs: Olitko se sinä?

Makke-84 ajeli gallulla Bilteman valoissa :) oli pakko firman hiacella päästä ohi et näki sivustaki gallun. Komee peli oli kyllä. harmi et oma gallu oli pajalla just
 
Vs: Olitko se sinä?

Paraisilla koko viimeviikon bongannu mustan eevan 4-5 ja valkoisen eevan 4, rinkiä heittämäsä ;D

Valkosessa orkkisvanteet ja pensaluukun läpässä nouseaurinko.
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään n.12 aikoihin 3 tiellä Hyvinkään kohdilla, punainen evo8, mustalla konepellillä(hiilikuitu?). Kuka olit?
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään Järvenpäässä aamupäivällä vanhan sähkötalon kohdalla tuli musta Evo 6? vastaan, taisi olla vasen takaikkuna rikki?

Lapaa nostelin valkoisesta Legusta...
 
Vs: Olitko se sinä?

Ketäs ohitteli Turussa, hämeentiellä klo22.00 FL Legnumilla(CSI-xx) meikäläisen? Tyylikäs peli. :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Musta evo 8 joutui odottamaan minua risteyksessä Pietarsaaressa tänään 06:20. Nostin lapaa mutta reaktio oli jotain "ehh, mitäh?" :p eli omistaja ei taida liikkua täällä foorumilla. (tai sitten ei vaan ymmärtänyt miksi audi-kuski morjesteli ::) )
 
Vs: Olitko se sinä?

ST sanoi
Onkos Biim kaivanut talvilintan kesälaitumelta.?

Hä?
Koko kesänkin oon ajanu mitsulla kun datsunista ei näemmä tullut valmista täksi kesäksi. Ehkä ensi kesänä sillä sitten. Missäs bongasit?
 
Vs: Olitko se sinä?

Biim sanoi
Hä?
Koko kesänkin oon ajanu mitsulla kun datsunista ei näemmä tullut valmista täksi kesäksi. Ehkä ensi kesänä sillä sitten. Missäs bongasit?
Jaa..

Aamulla ~7:10 ajelit kauksulta helsingin motarin rampille perässäni,vai onko joku muukin hankkinut yhtä mustan seiskan tännepäin.?
 
Vs: Olitko se sinä?

ST sanoi
Jaa..

Aamulla ~7:10 ajelit kauksulta helsingin motarin rampille perässäni,vai onko joku muukin hankkinut yhtä mustan seiskan tännepäin.?

No en varmasti oo tolleen aamuyöllä ollu liikenteessä. :p
Pitäshän toi kai erottua peilistäkin kun ei oo reikiä konepellissä yms?
 
Vs: Olitko se sinä?

Biim sanoi
No en varmasti oo tolleen aamuyöllä ollu liikenteessä. :p
Pitäshän toi kai erottua peilistäkin kun ei oo reikiä konepellissä yms?
No perhana,sitten oli joku muu mustalla seiskalla.

Ja lähinnä ajovaloista/kyljen muodoista bongasin,eipä tuon lancerin tummennetusta takalasista niin hyvin aamusella näe..
 
Vs: Olitko se sinä?

Punainen putkivireinen E7-9 jota ajeli raskasjalkainen tyttö bongattu kehä3-vihdintie välillä tänään klo 13 pintaan, joku täältä? Et ainakaan säästelly ;D, ite ajelin punasella kytkinvammasella Yariksella hetken ajan edessä...
 
Vs: Olitko se sinä?

Late sanoi
Ketäs ohitteli Turussa, hämeentiellä klo22.00 FL Legnumilla(CSI-xx) meikäläisen? Tyylikäs peli. :peukku
Tuli kyseisen kaverin kanssa viikonloppuna juteltua ja ei ole vielä foorumilla.
 
Vs: Olitko se sinä?

dani sanoi
Punainen putkivireinen E7-9 jota ajeli raskasjalkainen tyttö bongattu kehä3-vihdintie välillä tänään klo 13 pintaan, joku täältä? Et ainakaan säästelly ;D, ite ajelin punasella kytkinvammasella Yariksella hetken ajan edessä...

Mäkin näin tän toissapäivänä Kehä III:lla.
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen (tiistaina) oli muistaakseni puolen päivän maissa Järvenpään keskustassa valkoinen Evo 2-3? parkissa siinä kyttis/RT/kotipizza/parkkihalli risteyksessä.
 
Vs: Olitko se sinä?

MäTSi sanoi
Paraisilla koko viimeviikon bongannu mustan eevan 4-5 ja valkoisen eevan 4, rinkiä heittämäsä ;D

Valkosessa orkkisvanteet ja pensaluukun läpässä nouseaurinko.
Tuttuja ihmisiä nuo. Valkoisen omistaa yks muija ja musta 5 on myynnissäkin nettiauton puolella.. evo kutosen koneella muuten tuo nelonen.

EDIT: muokkalilin kirjoitus häröt pois! :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Zous sanoi
Eilen (tiistaina) oli muistaakseni puolen päivän maissa Järvenpään keskustassa valkoinen Evo 2-3? parkissa siinä kyttis/RT/kotipizza/parkkihalli risteyksessä.

täältä mäntsälästä omistaja löytyy mutta ei täälä foorumilla aikaa vietä.
tehkää asialle jotain :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

AneemineN sanoi
täältä mäntsälästä omistaja löytyy mutta ei täälä foorumilla aikaa vietä.
tehkää asialle jotain :peukku

Yritetty on moneen kertaan :D

Mäntsälässä moikattu hopealle evo 8/9:lle, siitä keltaisesta 5 evosta.
 
Vs: Olitko se sinä?

Rehveli sanoi
Tuttuja ihmisiä nuo. Valkoisen omistaa yks muija ja musta 5 on myynnissäkin nettiauton puolella.. evo kutosen koneella muuten tuo nelonen.

EDIT: muokkalilin kirjoitus häröt pois! :D

Mä kerkesin siinä viikossa sen verran kyttäilemään, et joku brunette tytö valkosta eeva kuskas ;D Sinuu en pongannu sitte millään, vaikka koitin kyttäillä.

Eltelin hiacella liikentees olin :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

MäTSi sanoi
Mä kerkesin siinä viikossa sen verran kyttäilemään, et joku brunette tytö valkosta eeva kuskas ;D Sinuu en pongannu sitte millään, vaikka koitin kyttäillä.

Eltelin hiacella liikentees olin :peukku
Et varmaankaa :D Muutettii Raisioon niin en mä ole enään kauheen yleinen näky :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkonen 3000GT seiso Lohjalla tatuointiliikkeen ulkopuolella tänään puoli kuuden jälkeen, olitko se sinä?
 
Vs: Olitko se sinä?

ja hablu bongattu tänään, joutu vaan oikein seuraamaan niin pitkään et pysähyit ku ei mun heiluttamisia kukaan tuolta volkkarin ratin takaa huomioi ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkoinen Eclipse rättikatolla Ruskontiellä Mäyränmäen liittymän kohdalla n.7:30.

Bongattu Volvon kaivurista.

Siisti peli, olitko se sinä? :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom