Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

Eilen Herttoniemessä mekaanikonkadulla punanen vanhempi evo parkissa,
ja myöhemmin sininen tai liila legnum tai avance mustalla konepeitolla tuli vastaan viikin suoralla?
 
Vs: Olitko se sinä?

Joensuussa sininen evo 8 tai 9 torilla bongailtu... Vii tai Yii rekkari...
 
Vs: Olitko se sinä?

voi olla että näin näkyjä, mutmut..
eilen olin näkevinäni celesten tynninharjulla. olin siinä suzuki/kia myynnissä keikalla
 
Vs: Olitko se sinä?

Kenes Evo 9, jossa on valkoiset vanteet on seissyt monena aamuna Auranlaakson ABC:n pihalla?

Late on kans varmaan huomannu kyseisen Eevan?
 
Vs: Olitko se sinä?

_JS_ sanoi
Kenes Evo 9, jossa on valkoiset vanteet on seissyt monena aamuna Auranlaakson ABC:n pihalla?

Late on kans varmaan huomannu kyseisen Eevan?

on yhden paraislaisen.. ja kyllä juu joka päivä mä sen nään jos se vaan on siinä. ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Tunti sitten JKL:n Motonetin pihalla punainen Gti Lancer Clubin tarra takalasissa, sinä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Late? JanneB? Kumpi ment ohi tänään hämeentietä auranlaaksoon päin n. klo 13? Oltiin yllätys, yllätys kahveella nesteellä ja huomattiin punainen evo.. :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Late bongattu Lohjan ABC:llä ja hande keskustassa
 
Vs: Olitko se sinä?

Ralliart-veljekset parkissa viime viikolla Treella, enpä ole ennen nähnyt Colt RA:ta (pl. lasipalatsissa).
 

Liitetiedostot

  • rat.jpg
    rat.jpg
    144.3 KB · Lukukerrat 881
Vs: Olitko se sinä?

JaniT:n legu bongattu Lohjalla vt 25. Ei ollut herra itse vaan ratissa
menin ohi ja vilkuttelin valoja
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen illalla Forssan autokeitaan pihalla hopea "timeattack" evo 8 parkissa
 
Vs: Olitko se sinä?

jomi sanoi
Late? JanneB? Kumpi ment ohi tänään hämeentietä auranlaaksoon päin n. klo 13? Oltiin yllätys, yllätys kahveella nesteellä ja huomattiin punainen evo.. :)

Minä :peukku Emmää teitä huomannu.....
 
Vs: Olitko se sinä?

Akiolle morotin jollain autolla, mersulla tai caddyllä, joku päivä vt25 tynninharjun tienoilla. :D Sul on yks enkelinsilmä mustana, varmaan tiesitko jo.
 
Vs: Olitko se sinä?

Masamo sanoi
Akiolle morotin jollain autolla, mersulla tai caddyllä, joku päivä vt25 tynninharjun tienoilla. :D Sul on yks enkelinsilmä mustana, varmaan tiesitko jo.
Juu tiedossa on. Lauantaina tajusin.
jos oot ajanu vastaan kun Oon päässyt töistä en tajua mitään hetkeen :p
 
Vs: Olitko se sinä?

Masamo sanoi
Akiolle morotin jollain autolla, mersulla tai caddyllä, joku päivä vt25 tynninharjun tienoilla. :D Sul on yks enkelinsilmä mustana, varmaan tiesitko jo.
Niin tarkoititko sitä rinkulaa vai ajovaloa?
 
Vs: Olitko se sinä?

mystinengalant sanoi
"meikäläisen kadulla" lohjallla oli tänään parkissa musta ralliart lanceri joskus 2 jälkeen :peukku
Tämä taitaakin olla postilaisen auto, moneen kertaan nähnyt lohjalla, yhdellä postin jättöpaikalla, mutta tänään havaitsin ralliart lätkän keulassa. Erittäin viisas olo nyt ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Musta tms. tumma legnum vantaan jokivarressa eilen kuka tunnustaa?
 
Vs: Olitko se sinä?

akio sanoi
JaniT:n legu bongattu Lohjalla vt 25. Ei ollut herra itse vaan ratissa
menin ohi ja vilkuttelin valoja
Joo, mamma siellä lasten kans ajeli. Itse makasin kotona valmistumassa yövuoroon
 
Vs: Olitko se sinä?

Parkanon rautatieaseman parkissa tänään klo 11:00 viininpunainen legnum, huristelin veturilla siitä ohi.
 
Vs: Olitko se sinä?

Jyväskylään Lohikoskelle yhden toisen EA-galantin kanssa samaan kerrostalon pihaan on ilmestynyt toinenkin samanlainen GLS gallu. onko joku uus mitsunomistaja/täällä vieraileva vai kuuluukohan se samalle papparaiselle, jolla se toinen vaaleansininen gallu on.
 
Vs: Olitko se sinä?

Pari päivää sitten:
Punainen 3 Köydenpunojankadulla
Mustapunainen 3? peräkärry perässä Isosuon jäteaseman nurkilla

Tänään Satashellin kohdilla punainen RHD 7-9
 
Vs: Olitko se sinä?

Taisi olla 12.6 kun joskus iltapäivällä, Kuopion kolmisopella vierestä bongasin taas punaisen 7-9 evon. Kuka olet mystinen evomies? :D
 
Vs: Olitko se sinä?

-JP- sanoi
Harri K ja seiska bongattu eilen klo 19:30 ajamassa Hämppiä. :)

Joo..yliopiston Apteekin takia piti ajaa Hämppii :D
Näin myös mustan ysin siinä samaan aikaan... vai olko kasi, en kunnolla ehtiny nähdä ku rinnalla tajusin.
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas ajeli päivällä 3g eclillä Valtaväylällä,joku tuuninkikonepelti siinä ainakin oli?
 
Takaisin
Ylös Bottom