Olitko se sinä?

nahkuri

evo ix
Liittynyt
3 Heinäkuu 2009
Vs: Olitko se sinä?


kukas ajeli torstaina puolenpäivän maissa imatralla kuutostietä ylöspäin harmaalla kasilla, missä lisävaloja keulalla?
 

zero8

Evo VI
Liittynyt
1 Lokakuu 2010
Sijainti
Parikkala
Vs: Olitko se sinä?

suskikuski sanoi
Ola bongattu juuri äsken savonlinnassa filmtowni parkissa :driver

Siellähä sitä oltii, ihe taisit olla tuossa illasta sokkarin parkissa toisen valkosen evon kanssa?
Vielä pittää ruovittaa ku pystyy ja kura lens... ;D Tänää voiski sit pessä auton.
 

[elle]

@Nordschleife
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
7 Heinäkuu 2010
Sijainti
Pietarsaari / Jakobstad / Jeppis ;-)
Vs: Olitko se sinä?

Kyyjärvellä ajoimme pari minuuttia sitten harmaan lancerin takana .. Käänsit vasemmalle.. Ja nokassa oli lisävaloja. Olitko se sinä?

(Ja me olimme liikenteessä mustalla likaisella audilla)
 

suskikuski

New Member
Liittynyt
24 Joulukuu 2012
Sijainti
Savonlinna
Vs: Olitko se sinä?

ola sanoi
Siellähä sitä oltii, ihe taisit olla tuossa illasta sokkarin parkissa toisen valkosen evon kanssa?
Vielä pittää ruovittaa ku pystyy ja kura lens... ;D Tänää voiski sit pessä auton.
Juu olin, hyvi se loska lenti! :peukku
 

miguliolio

New Member
Liittynyt
2 Marraskuu 2013
Sijainti
Lahti
Vs: Olitko se sinä?

Harri K sanoi
sunnuntaina Treelta Orivedellepäin tuli vastaan valkoinen kutonen klo16 tienoilla.

Ja tiistaina Lahdessa Kärkkäisen pihalta poistuttaessa klo19 tienoilla olin valkoisen Legnumin perässä Outlanderilla.

Hyvin todennäköisesti minä valkoisella Legnumilla. Aika ja paikka osuisi kohdalle.
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Olitko se sinä?

E18 Helsingin suuntaan vähän Nummelan,jälkeen vaalea e 7-9 ainakin mustalla katolla. Tirse? Tai kuka?
 

Driver

Member
Liittynyt
6 Toukokuu 2012
Vs: Olitko se sinä?

Sininen evo hämeenlinnassa en osaa tarkemmin kertoa missä, morjestin kumminkin ;D ! siinä klo 5 aikoihin ehkä.
 

sampah446

My lancer
Liittynyt
5 Joulukuu 2013
Sijainti
Mäntsälä
Vs: Olitko se sinä?

Jerkku sanoi
Joo, tuu moikkaa jos ajelet vielä täällä :)

Töihin lähtöö aamulla ni ei pystyny enää :D ja olin siin koiraa käyttää ilta kusella ja rupesin kuuntelee et nyt tulee kyl jostain mitsu ja siitähän sä menit 10 metrin päästä :D
 

Jerkku

Member
Liittynyt
8 Syyskuu 2011
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Olitko se sinä?

sampah446 sanoi
Töihin lähtöö aamulla ni ei pystyny enää :D ja olin siin koiraa käyttää ilta kusella ja rupesin kuuntelee et nyt tulee kyl jostain mitsu ja siitähän sä menit 10 metrin päästä :D
Heitin kaveria kotia silloin ja lähdin itse yöksi töihin. Hakusessa on hiukan hiljaisempi putkisto, kääntää liikaa katseita äänen avulla ;D
 

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Olitko se sinä?

Jerkku sanoi
Heitin kaveria kotia silloin ja lähdin itse yöksi töihin. Hakusessa on hiukan hiljaisempi putkisto, kääntää liikaa katseita äänen avulla ;D

Joo kyllä se päiden kääntö pitäis muuten onnistua tuolla korimallilla ;)


Nummelassa tosiaan on toinenkin uusimman mallin lancer isoilla klubitarroilla ja taitaa ajella kanssa töihin samoihin aikoihin kun minä.
 

sampah446

My lancer
Liittynyt
5 Joulukuu 2013
Sijainti
Mäntsälä
Vs: Olitko se sinä?

Jerkku sanoi
Heitin kaveria kotia silloin ja lähdin itse yöksi töihin. Hakusessa on hiukan hiljaisempi putkisto, kääntää liikaa katseita äänen avulla ;D

Haha, mul on sama juttu mut ei se mitää :D kattoo koht ku pitäis sitä ahdinta ruveta virittää :D
 

Jerkku

Member
Liittynyt
8 Syyskuu 2011
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Olitko se sinä?

mystinengalant sanoi
Joo kyllä se päiden kääntö pitäis muuten onnistua tuolla korimallilla ;)


Nummelassa tosiaan on toinenkin uusimman mallin lancer isoilla klubitarroilla ja taitaa ajella kanssa töihin samoihin aikoihin kun minä.

Joo onhan tuo hyvännäköinen auto muuten, fujitsuboa metsästänyt, mutta kiven alla tuntuu olevan.

Hyvinkäällä parkissa hopea evo 6, muutaman kerran aikaisemminkin bongannut, joku täältä?
 

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Olitko se sinä?

Jerkku sanoi
Joo onhan tuo hyvännäköinen auto muuten, fujitsuboa metsästänyt, mutta kiven alla tuntuu olevan.

Hyvinkäällä parkissa hopea evo 6, muutaman kerran aikaisemminkin bongannut, joku täältä?

Sun olis pitäny kesällä metsästää kun maurichia myi epätoivoisesti omaansa kun piti saada lisää melua.
 
K

kirppu1990

Guest
Vs: Olitko se sinä?

*SS* bongattu kolmen aikaan savonlinnan linja-autoasemalle menossa? itse hiihtelin siinä kadulla kun olin jakokeikalla ;D

"sinivioletti" seiska shellin parkissa n. 16.30 :)
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: Olitko se sinä?

Kukas tuli perässä cb lancerilla Kuopiossa puijoon tänään ~21.30
Ajelin ensin ohi sigmalla


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

*SS*

IX 362hp / 499nm
Liittynyt
23 Joulukuu 2013
Sijainti
SLN
Vs: Olitko se sinä?

kirppu1990 sanoi
*SS* bongattu kolmen aikaan savonlinnan linja-autoasemalle menossa? itse hiihtelin siinä kadulla kun olin jakokeikalla ;D

"sinivioletti" seiska shellin parkissa n. 16.30 :)
siellähän minä ;D kyllä jotai siinä kaheltii mut ei osannu yhistää ::)
 

Shadow

There's A Shadow On Everybody's Back...
Liittynyt
10 Helmikuu 2008
Vs: Olitko se sinä?

Sunnuntaina ajeli musta ysi klo 14 aikaan Jämsä-Orivesi välillä?
 

jehu87

New Member
Liittynyt
15 Marraskuu 2013
Sijainti
Helsinki
Vs: Olitko se sinä?

Joku täältä noin 16.30 pesemässä autoonsa Vuosaaren columbuksen parkkihallissa. Tarkennettuna hopeista evoa vihreillä vanteilla?
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Olitko se sinä?

Tirse tai anttu taas vastaan e18, sulla suunta Lohja, tulin ohituskaistalla vastaan 18.20
 

Shadow

There's A Shadow On Everybody's Back...
Liittynyt
10 Helmikuu 2008
Vs: Olitko se sinä?

TvonS sanoi
Meikäläinen kynti kurassa "kevätloman" viettoon. Ei kyllä yhtään mitsua mieleen jäänyt..?

Oltiin liikkeellä Apinan tummalla Galantilla. Kyllä kaks helevetin rumaa naamaa käsi ojossa olis pitäny jäädä mielee 8)
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Olitko se sinä?

Anttu_1 sanoi
Minähän se! Väläytä valoja ens kerralla niin sokea evo kuskikin tajuu morjestaa ! :D
eri bemaria kun toi mun koska kuulemma siltä näyttää ;D
ei hirveesti tajua väläyttää kun molemmilla vauhtia 100+ :p
 
Ylös Bottom