Olitko se sinä?

K

kirppu1990

Guest
Vs: Olitko se sinä?

tossa palloillessa kaupunnilla evo V, evo iv, *SS* kuskin nakissa ja tos pihan huudeilla yks uudempi lancer :)
 

Tupu

New Member
Liittynyt
30 Toukokuu 2012
Vs: Olitko se sinä?

LLEMPPA sanoi
Harmaa farkku legu bongattu hyvinkäällä! Tossa noin puolen tunnin sisäää :) lapaa nostettu molemmin puolin!!

Minä! Vähä viiveellä huomasin moikkauksen ku jäin eka kattoo et miksi siellä on käsi vasten ikkunaa ;D Ja on ihan vaan galant alla :driver
 

LLEMPPA

New Member
Liittynyt
11 Helmikuu 2014
Sijainti
Nurmijärvi
Vs: Olitko se sinä?

Tupu sanoi
Minä! Vähä viiveellä huomasin moikkauksen ku jäin eka kattoo et miksi siellä on käsi vasten ikkunaa ;D Ja on ihan vaan galant alla :driver
noo vähä simät kieros ku kattooo nii tulee virhe arvioita ;D
 

Hezei

New Member
Liittynyt
18 Heinäkuu 2013
Sijainti
Lahti
Vs: Olitko se sinä?

Lahden tonttilassa pyörii valkonen evo nelonen aika usein ja eilen moroteltiin kun hämeenkadulla tulit vastaan. Olitko se sinä?
 

sampah446

My lancer
Liittynyt
5 Joulukuu 2013
Sijainti
Mäntsälä
Vs: Olitko se sinä?

Kuka ajeli harmaalla tai valkosella evo 4-6 (oli niin paskanen ettei erottanu :D ) hyvinkäällä Mäki-Vehkojassa Teboil kehäkujan ohi liikenne valoista ja käänty kehäkujalle alas? Rekkarin alku KON-xxx ? Vilautin pitkii takana :peukku
 

Anttu_1

New Member
Liittynyt
28 Joulukuu 2013
Sijainti
Lohja
Vs: Olitko se sinä?

Kukakohan oli kirkkonummen nesteen kylmäasemalla kauniilla punaisella evolla? Jossen väärin katsonut niin oli evo x..
 

mikki87

Pajero liikuttaa..
Liittynyt
26 Elokuu 2004
Sijainti
Kurikka
Vs: Olitko se sinä?

Olikos joku forumilainen tänää tos puol 5 aikaa iltapäivällä seinäjoella viininpunasella 2g pajerolla? Tarkempana tuntomerkkinä tummat lasit sekä traileri perässä, ja kyydis näytti istuvan toinen pajero pikasella vilkasulla.. :peukku
 

*SS*

IX 362hp / 499nm
Liittynyt
23 Joulukuu 2013
Sijainti
SLN
Vs: Olitko se sinä?

DaJackal sanoi
Lappeenrannassa keskustan Intersportin edessä klo 2 yöllä tumma Evo 9, kenen? *SS*?
tuoho aikaa oltii jo nukkumassa ;D ja jos auto on viel tallissa ku lähen töihi nii sitte se ei oo ollu miun :p
 

maurichia

Märkämake
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2009
Sijainti
Lahti
Vs: Olitko se sinä?

Hezei sanoi
Lahden tonttilassa pyörii valkonen evo nelonen aika usein ja eilen moroteltiin kun hämeenkadulla tulit vastaan. Olitko se sinä?
ei taida pyöriä tää sälli foorumilla, se asuu siinä mun naapuritalossa ja säki vissiin siinä jossain meikäläisen lähellä asut ku oot tullu järvenpäänkadulla vissiinki vastaan pariin kertaan ja oon yrittäny morotellaki sellasesta vihreestä E88 galantista :)
 

Tamus

Diamonds are a Girl's Best Friend
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
10 Heinäkuu 2007
Sijainti
Laihia
Vs: Olitko se sinä?

Oletko se sinä joka olet juuri nyt Ylöjärven Sepänharjulla meidän parkkipaikalla, vieraspaikalla punaisella Eclipsellä?
 

Hezei

New Member
Liittynyt
18 Heinäkuu 2013
Sijainti
Lahti
Vs: Olitko se sinä?

maurichia sanoi
ei taida pyöriä tää sälli foorumilla, se asuu siinä mun naapuritalossa ja säki vissiin siinä jossain meikäläisen lähellä asut ku oot tullu järvenpäänkadulla vissiinki vastaan pariin kertaan ja oon yrittäny morotellaki sellasesta vihreestä E88 galantista :)

Ahaa okei :) muistankin nähneeni tummanvihreen galantin mut en oo tajunnu sitte tarkemmin katsoa kabiiniin :D. Siinä vähän ylempänä olevissa kerrostalois asun, tosin nyt ois muutto edessä kuun lopussa.
 

Jerkku

Member
Liittynyt
8 Syyskuu 2011
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Olitko se sinä?

LLEMPPA sanoi
Musta farkku legu bongattu hyvinkäällä anttilan valoissa äsköön :)

Minä, tuli melkeen puoli unessa ajeltua. Kaikki legnumit on farkkuja :D

Eilen n.18:00 aikoihin hankotiellä Hyvinkään kohdilla musta evo 9, tulin legnumilla vastaan.
 

tommyz

DSM FTW
Liittynyt
19 Joulukuu 2011
Sijainti
Helsinki
Vs: Olitko se sinä?

Itiksen parkkihalliin ajeli päivällä harmaa 8 oransseilla vanteilla, kilpi oli kolmemerkkinen erikoiskilpi. Kukas?
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Olitko se sinä?

Hollolan ST1:ltä vihertävä legnumi lähti Lahteenpäin. Tulin sinisel Transportterilla just Lahdesta.
 

Webtrap_86

Well-Known Member
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2004
Sijainti
Lahti
Vs: Olitko se sinä?

Musta legnumi lahden abcllä vakiokiekoilla? La 8.3 n. 17 hujakoilla.
 

calle

Galant 2.5 V6 -97, ex Galant 2,0 -91, EVO III
Liittynyt
17 Toukokuu 2006
Sijainti
Tammisaari
Vs: Olitko se sinä?

Kuka oli liikenteessä Tammisaaressa(langasbölessä) puvavalkoisella teipatulla evo V:lla
 

AnttiHartik

Active Member
Liittynyt
26 Kesäkuu 2006
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Olitko se sinä?

Hyvinkäällä Kruununmaan asuinalueella yhden talon pihaan ilmestynyt punainen 2g Eclipse. Korisarjaa oli, muttei kilpiä kiinni.
Liekkö foorumilla?
 

Late

Member
Liittynyt
8 Elokuu 2009
Sijainti
Turku
Vs: Olitko se sinä?

JaniB sanoi
Late on siirtynyt kesäautoon :driver

Missäs bongasit? :D Mä en sua nähny.. ps. Saat etutolpat iha koht takas. Uuden alustan pitäis tulla tässä maaliskuun aikana.. :peukku
 

Tirse

Member
Liittynyt
22 Huhtikuu 2010
Sijainti
Vihti
Vs: Olitko se sinä?

Noniin, olin siis oikeassa, ei akio ja mystinen uskoneet :D Kurvailin ite keltasella seiskalla.
 

isikoponen

''Timantit ovat ikuisia''
Liittynyt
6 Joulukuu 2011
Vs: Olitko se sinä?

Luultavasti Pieksämäen punanen mitsu 3000 otettu ajoon. Tuli vastaan naaran vankilan kohdilla perjantaina. Ite ajelin Caddyllä vastaan punanen polaris kärryssä. En ollu kylläkään menossa kelkkailemaan!
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Olitko se sinä?

Tirse sanoi
Noniin, olin siis oikeassa, ei akio ja mystinen uskoneet :D Kurvailin ite keltasella seiskalla.
kyllähän mä uskoin mut mietin miten Se tänne nurkille eksynyt ;D
 

isikoponen

''Timantit ovat ikuisia''
Liittynyt
6 Joulukuu 2011
Vs: Olitko se sinä?

... Ja Jyväskylässä ajeli lauantai yönä punanen RalliArt evo. Hieno peli oli! :peukku
 

JaniB

Evo 8 / Fiat Argenta "evo 3"
Liittynyt
16 Elokuu 2010
Sijainti
Turku
Vs: Olitko se sinä?

Late sanoi
Missäs bongasit? :D Mä en sua nähny.. ps. Saat etutolpat iha koht takas. Uuden alustan pitäis tulla tässä maaliskuun aikana.. :peukku

Kattelin että pihalla oli kun menin ohi. En enää muistanutkaan niitä tolppia ;D
 

Ale

New Member
Liittynyt
2 Maaliskuu 2009
Vs: Olitko se sinä?

akio sanoi
kyllähän mä uskoin mut mietin miten Se tänne nurkille eksynyt ;D

Ainakin yhden Evon arvelin itsekin nähneeni vastaan tulevan mutta ihan varma ei voinut olla kun oli jo hämärää, muita en bongannut.


Tulee käytyä Satakunnassa säännöllisesti anoppilassa Harjavallassa ja Kokemäellä vaimon suvun kesämökillä. Porin tietä tulee sahattua ja täytyy sanoa että siinä on 51:sen ohella tylsin tie ajaa usein.

Nyt on kyllä suurena vaarana että seuraava reissu tehdään jo jollain muulla autolla.
 

Vantti

New Member
Liittynyt
8 Syyskuu 2013
Sijainti
Turku
Vs: Olitko se sinä?

Ilmeisesti Late oli Evollaan viikko sitten jokirannassa tienreunassa parkissa? :) Kävelin ohi ja höpötin handsfreehen samalla niin en hoksannu morottaa :)
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Olitko se sinä?

Hopea 8g vr4 galant tynninharjun liikenneympyrässä. Oliko nyt Se mikä Nummelassa majailee?
 

JaniB

Evo 8 / Fiat Argenta "evo 3"
Liittynyt
16 Elokuu 2010
Sijainti
Turku
Vs: Olitko se sinä?

Vantti sanoi
Ilmeisesti Late oli Evollaan viikko sitten jokirannassa tienreunassa parkissa? :) Kävelin ohi ja höpötin handsfreehen samalla niin en hoksannu morottaa :)

Mä olin ainakin yks päivä siinä teatterisillan kohdalla hetken venaamassa.
 

juikkipuikki

Mitsubishi Space Wagon 2.0 TDI
Liittynyt
18 Toukokuu 2012
Sijainti
Riihimäki
Vs: Olitko se sinä?

Jerkku tänään Hyvinkään teboililla? Ajeltiin Driverin kanssa vaakkonilla motonet ja takas tuli hännän alla ;D
 

Tupu

New Member
Liittynyt
30 Toukokuu 2012
Vs: Olitko se sinä?

juikkipuikki sanoi
Jerkku tänään Hyvinkään teboililla? Ajeltiin Driverin kanssa vaakkonilla motonet ja takas tuli hännän alla ;D

Ei ollut Jerkku vaan minä! ;D vähä lainasin autoa :p
 
Ylös Bottom