Ongelmia tietokoneen kanssa...

ahis

Galant GTi Dynamic-4 ja LancerGTi -91
Liittynyt
8 Helmikuu 2003
Sijainti
Harjavalta
Jospa tähän ketjuun sais ratkaisuja tietokoneeseen ja sen käyttöön liittyvistä ongelmista..


Tälläinen pieni nyt aluksi...

Tekstitys ei näy. Media player 10.
Player uusin mahdollinen.
Videoleike ja .sub (texti) tiedosto erikseen.
Playerin asetukset on mielestäni ok.. "tekstitys ja kuvatekstit käytössä, jos mahdollista"
Tiedostot sijaitsevat dvd:llä samassa hakemistossa.
Toimii kaverin koneessa.. ???

Pitääkö jotenkin liittää tjsp?
 
E

eesteri

Guest
En tiedä tarvitseeko uusimassakin playerissä jonkun softan noita tekstejä varten... itse selvisin vanhemmalla samasta ongelmasta asentamalla kodekit ja vobsub ohjelman (tms.) :)
 

ahis

Galant GTi Dynamic-4 ja LancerGTi -91
Liittynyt
8 Helmikuu 2003
Sijainti
Harjavalta
Latailin DivX playerin ja sekään ei tuota avi:a tekstien kera näyttänyt.
Eikä intervideo win dvd:kään
 

Heffu

Member
Liittynyt
15 Heinäkuu 2005
Sijainti
Forssa
BsPlayer on melko hyvä. Jos se ei itsestään avaa tekstityksiä, niin ne saa avattua sinne ihan itsekin. Esim jos leffa on eri kansiossa kuin tekstitykset jne.
 
M

MetalMan_

Guest
Media Player Classic ois nappi valinta tohon, siinä pystyy lataamaan samaan aikaan sen varsinaisen videotiedoston / DVDn ja subitiedoston :)

Ja BSPlayer tietääkseni avaa tekstitykset ihan itse jos ne on samassa kansiossa sen videotiedoston kanssa, eli varteenotettava valinta tuokin 8)
 

Heffu

Member
Liittynyt
15 Heinäkuu 2005
Sijainti
Forssa
MetalMan_ sanoi
Ja BSPlayer tietääkseni avaa tekstitykset ihan itse jos ne on samassa kansiossa sen videotiedoston kanssa, eli varteenotettava valinta tuokin  8)

Itse olen huomannut BSPlayerissä, että silloin avaa tekstit samasta kansiosta jos sama tiedostonimi. Kuten vaikka Elokuva1321.avi ja Elokuva1321.sub jne. ::)
 
M

MetalMan_

Guest
Heffu sanoi
MetalMan_ sanoi
Ja BSPlayer tietääkseni avaa tekstitykset ihan itse jos ne on samassa kansiossa sen videotiedoston kanssa, eli varteenotettava valinta tuokin 8)

Itse olen huomannut BSPlayerissä, että silloin avaa tekstit samasta kansiosta jos sama tiedostonimi. Kuten vaikka Elokuva1321.avi ja Elokuva1321.sub jne. ::)

Juu siis tuota tarkoitinkin. Alkaa pääsiäispyhät tekee jo tehtävänsä ::) :)


TÄMÄN
kun lataat niin pitäs ruveta näkymään bout kaikki pätkät mitä koneella tarvii katella :driver
 

ahis

Galant GTi Dynamic-4 ja LancerGTi -91
Liittynyt
8 Helmikuu 2003
Sijainti
Harjavalta
DoDii!

Latasin tuon MegaGigaPäkin ja bsplayerillä näkyi textit heti!

Kumma juttu kun kaverin koneessa ihan media player 10:llä näkyy

K i i t o s :)
 
M

MetalMan_

Guest
ahis sanoi
DoDii!

Latasin tuon MegaGigaPäkin ja bsplayerillä näkyi textit heti!

Kumma juttu kun kaverin koneessa ihan media player 10:llä näkyy

K i i t o s :)

Juu tuolla yleensä saa näkymään melkein kaikki videopätkät ja vilmit koneella muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Hyvä kun oltiin avuksi :eek: :)
 
Ylös Bottom