Osaajia Hämeen alueelta?

miikka

New Member
Liittynyt
1 Joulukuu 2003
Eli tässä olen eri alan taitajia vailla joihin voi turvautua tarpeen tullessa. Jos siis kaverisi tai sinä itse osaat jonkun / jotkut näistä osa-alueista niin ilmoittele tähän / PM:llä yhteystietoja niin tiedän mihin voi ottaa yhteyttä kun tarvetta tulee. Asun Heinolassa, joten olisi suositeltavaa että lähialueelta löytyisi, mutta voin joissain tapauksissa tuoda myös esim. Tampereelle auton.

- Pieniä koneremontteja (esim. nostimet menevät vaihtoon jossain vaiheessa, eikä oma skilli riitä)

- Iskarien ja jousien vaihto (ei itellä vehkeitä)

- Hitsaushommia (putkistoa lähinnä)

- Ikkunantummennusta / verhoilutaitoa

Tällaista... Kiinnostuneena odotan.
 
Olen tiedotellut jo Miikalle ja Nikolle että täältä Heinolasta löytyy Halli paikka jonne saapi tulla auto hommia tekemään. Miehityksen osaaminen kattaa ainakin kaikki nuo Miikan yllämainitsemat jutut. Työkaluja löytyy melkeinpä joka hommaan. Apua löytyy joka hommaan, saapi tehdä myös itse. Pesupaikkakin löytyy. Vähän vaivan palkkoja on otettu, mutta ei taida veho pärjätä hinnottelussa ;D. Laitoin tämän tähän näkösälle jotta kaikki halukkaat klubilaiset voivat paikkaa käyttää. Yhteyksiä voi ottaa suoraan minuun. Huom. myös pyörät ja kelkat.
 
Douh! Loimaa - Heinola (205 km) :-\ Vähän kertyy matkaa kyllä pikkuvikojen korjauttamiseen ;D

Muillekkin suomea tuntemattomille muutamia välimatkoja tuonne Heinolaan ;D

Helsinki - Heinola (138 km)
Tampere - Heinola (171 km)
Turku - Heinola (257 km)
Kuopio - Heinola (247 km)
Lappeenranta - Heinola (152 km)

Eli jos tunnet asuvasi "piirin" sisäpuolella niin varmaan ihan varteenotettava tarjous ;)

(joo oli mulla tylsää ja ajan käytössä ilmaa ;D)
 
No juu..onhan tämä Hönölä vähän ei missään..mut esim Lahdesta tähän pajalle ei ole pitkä matka. Eikä pääkaupunki seudultakaan ole kauheasti matkaa. Valmistuuhan tuo motarikin tuohon kohta ;D, pääsee luukuttamaan.. kröhöm (ottamaan sakkoja).
Täytyypi sanoa että täsä kirjottelee rva diamante ettei ukko ota hernettä nenään että sen nicillä kirjottelen. Täytyisi vissiin itekin ilmottautua jäseneksi...kannattaiskohan vai mitä olette mieltä..oiskohan siitä hyötyä.
 
Takaisin
Ylös Bottom