- Liittynyt
- 7 Tammikuu 2003
Eli tässä silmämääräisesti olen koittanut arvioida miten mikäkin sopisi ja ajattelinpa sitten kysyä.. (tässä ei oteta huomioon nyt kysymyksiä mahtuuko jne..)
Tästä on aiemminkin ollut jotain keskustelua mutta en muista tuliko siinä minkälainen lopputulos.
Kysymys 1: 8v Turbopakosarjaan ainakin silmämääräisesti menisi myös nuo 16v turbot (en tiedä pulttien etäisyyksistä, mutta silmämääräisesti neljä pulttia ja reikä näyttäs olevan ;D), ainakin mitsubishin valmistamana? vai? Eli miten on? Saako kiinni ilman jotain spesiaalilaippoja?
Kysymyksen syyhän on siis se että kun ja jos tuosta 8v downpipestä/turbosta aika jättää, niin olisi helpompaa vaihtaa tilalle 16v downpipe/turbo kombinaatio jolloin saataville tulisi paljonkin kaiken näköistä kivaa.. Vai onko ainoa vaihtoehto päästä "namuihin" kiinni, vaihtaa myös kansi jolloin vaihtuu vähän enemmänkin palaa.. ???
Toinen kyssäri, kuten tiedetään(?), 8v turbomalleissa ei kai ole lambdan paikkaa ???, Joten mihinkäs tuo ois luontevinta tuo laajakaista-lambda tms. sijoittaa.
Tästä on aiemminkin ollut jotain keskustelua mutta en muista tuliko siinä minkälainen lopputulos.
Kysymys 1: 8v Turbopakosarjaan ainakin silmämääräisesti menisi myös nuo 16v turbot (en tiedä pulttien etäisyyksistä, mutta silmämääräisesti neljä pulttia ja reikä näyttäs olevan ;D), ainakin mitsubishin valmistamana? vai? Eli miten on? Saako kiinni ilman jotain spesiaalilaippoja?
Kysymyksen syyhän on siis se että kun ja jos tuosta 8v downpipestä/turbosta aika jättää, niin olisi helpompaa vaihtaa tilalle 16v downpipe/turbo kombinaatio jolloin saataville tulisi paljonkin kaiken näköistä kivaa.. Vai onko ainoa vaihtoehto päästä "namuihin" kiinni, vaihtaa myös kansi jolloin vaihtuu vähän enemmänkin palaa.. ???
Toinen kyssäri, kuten tiedetään(?), 8v turbomalleissa ei kai ole lambdan paikkaa ???, Joten mihinkäs tuo ois luontevinta tuo laajakaista-lambda tms. sijoittaa.