Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
DaJackal sanoiJos meinaat Galantin nostajien naputusta sillä aineella hoitaa niin voin jo sanoa että ei auta (tai auttaa hyvin harvoin). Ei ne nostajat vaikene kuin vaihtamalla tai Xadolla.
Mutta silloin kun asiaa testasin niin ainakin Lappeenrannassa Delta-autolta ostin tuon Forten, siellä myivät ihan mukisematta.
Late sanoiKyllä mulla on auttanu jokaikinen kerta..
DaJackal sanoiGalanttiin? Ja jos on auttanut "jokaikinen kerta", niin onko se sitten oikeastaan auttanut ollenkaan kun on pitänyt uusia käsittely x kertaa? ("Huonosti on akka solminu säkin kiinni ku kolme kertaa on jo pitäny solmia uudestaan...") ;D
Kalle-koo sanoiKäytetäänkö löpöä öljyn seassa vai yksinään huuhteluun?
Jos yksinään, niin polttoöljy ei käy, siitä puuttuu voiteluaineet.
Moottoripolttoöljyä tai dieseliä mielummin.
botomi sanoiPlajonka sitte oot käyttäny dieseliä siellä? sen verta mitä öljytilavuus vai?
Mietin just ihan samaa ;D Ei nuo aineet nyt niin kalliita oo et kannattas rueta ite tolleen säätämään mut toki jokainen saa tehdä omalle autolleen mitä lystää.ST sanoiJaahas,kohta alkaa taas koneremppojen kysely..
Basbarduu sanoijokainen saa tehdä omalle autolleen mitä lystää.
Itse kyseenalaistan mielelläni kaikkea,ja monessa asiassa onkin menty ns perse edellä puuhun,ja virheistä opittu.eki75 sanoiniin minusta on ainakin piristävää että toisilla on ainakin ajatuksia kyseenalaistaa normaali käytäntöjä.. tästä nousee esiin esimerkki tältäkin foorumilta, kuten bensa vs. etanoli..
se on hyvä, myös foorumin kannalta, että eri porukat kokeilevat eri asioita ja jos se jollain toimii, niin siitä jaetaan tietoa..
On myös hyvä että asioita puidaan monelta näkökannalta, ettei käy niin että, ne jotka eivät pysty ottamaan pienintäkään riskiä autojensa kanssa, eivät joudu pahempiin ongelmiin foorumilta saatujen neuvojen/ohjeiden takia..
eki75 sanoips. niin ja mitä tuohon: "Aikanaan itsekkin seurasin kuinka kauan somalisanilla ajettiin pellolla ~20min ilman öljyjä,mutta senpä jälkeen ei kone edes pyörinyt." niin en ehkä lähtis ajamaan pelkkä löpö koneessa esim. helsingistä rovaniemelle.. mutta saahan niinkin tehdä jos siltä tuntuu.. ;D
Juu, mutta taas pitää ottaa huomioon, että läheskään kaikilla foorumin lukijoilla ei ole tietoa, taitoa, työkaluja ja tiloja, missä tuon vaihdon tekee. Sitten kun viet tuon normikorjaamolle teetettäväksi, niin jopa nousi rempan hinta. Saattaa työhön mennä helposti enemmän kuin tuo osien hinta Kyllä saa niitä 25€ Fortteja käyttää helposti aika montakin ennenkuin tulee halvemmaksi vaihtaa tasurit.Urran sanoiMutta ihan oikeesti, 4G63:seen maksaa uudet nostajat sen satasen, joten jos toisen kerran miettii "paranisko putsauksella" niin kannattaa ihan tosissaan harkita niiden nostajien vaihtoa.
DaJackal sanoiJa sitten kun ajelet muutaman tonnin niin sitten saattaa olla että naputus yks kaks palasi...
Ovat ne vakionostajat sen verta säälittävillä öljyrei'illä että en kyllä itse edes harkitsisi jättää vaihtamatta, voi kuitenkin vaurioittaa konetta jos pitkään ja pahasti rapistelevat. Ei ole rivinelariin paha homma rahallisesti eikä vaivallisesti...
Mitä siihen itse Forte-käsittelyyn tulee, niin muutenhan se on kyllä hyvä tehdä. Ikinä ei ole haitaksi saada pinttyneitä töhniä pois koneesta. Hain nyt tällä vain sitä, että niiden nostajien vaimenemisen suhteen pidemmän päälle fiksuinta on vaihtaa ne.