Osto-ohjeita Outlander PHEV-ostajalle

epsis

New Member
Liittynyt
23 Marraskuu 2020
Kokeneemmat, jo kyseisen auton omistajat, voisivat antaa tähän viestketjuun perusteltuja ohjeita siitä, mitä auton ostoa harkitsevan (kuten minä) tulisi ottaa huomioon.

- Onko joku vuosimalli jota pitäisi välttää?
- Onko joku mallityyppi jota pitäisi välttää?
- Onko Suomi-auto parempi kuin tuontiauto ja miksi?
- Mitä varusteita olisi hyvä tai välttämätöntä olla?
- Kuinka paljon ajettuja autoja tulisi välttää ja miksi?
- Ruuvataanko Ruotsista tai Hollannista tuotujen autojen kilometrejä?
- Millaiset ovat Outlanderin huoltovälit?
- Onko joku määräaikaishuolto ns. kallis huolto?
- Onko autossa ns. lastentauteja/tyyppivikoja ja jos on, mitä ne ovat?
- Toimiiko ohjaussauva/joystick hyvin ja luotettavasti ?
- Millaiset ajovalot Outlanderissa on, onko 2013-14 malleissa huonommat kuin uudemmissa?
- Oletteko asennuttaneet vetokoukun autoonne, millaisissa hinnoissa koukku+vaihtotyöt pyörivät?
- Merkkiliikkeestä vai jobbarilta?

Ketjuun voi jokainen lisäillä kysymyksiä sitä mukaa kun niitä tulee mieleen.
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Suurimpaan osaan vastaus löytyy jo: https://www.mitsubishiclubfinland.c...simpiä-kysymyksiä-ja-vastauksia-niihin.62087/

Suomiautoissa voi olla parempi pakoputki ja sen kuraläppä, joka estää käryämistä ja käryn hajua. Tämä koskee etenkin uudempia autoja.
EV Remote on välttämätön.
Huolto 20tkm välein.
160tkm huollossa on pa-suodattimen vaihto joka on vähän tyyriimpi. Moni jättää sen tekemättä.
Joystick toimii kunhan sulla ei oo niin tukevat kintut että ne tökkii sitä ajossa.
2013-2015 on Xenonit lyhyissä ja ne ovat mielestäni ihan yhtä hyvät kuin uudempien ledit.
 
Ylös Bottom