Oulun HTS 2008, 6-7.9

Vesku

Autohifi, Lasitummennukset.
Liittynyt
18 Marraskuu 2003
Sijainti
Kokkola
Legendaarinen Oulun hifi&tuning show järjestetään jälleen 6-7.9
Vuoden kovimmat kemut tiedossa.
EMMA finlandin, Autohifi FINAALIT
Maxboom RY, äänepaine FINAALIT
Paljon tyttöjä ja näyttäviä autoja.
 

Nuhapumppu

Mitsubishi Pajero 2,5TD
Liittynyt
15 Elokuu 2005
Sijainti
Muhos
Vs: Oulun HTS 2008, 6-7.9

Nyt taidan jättää väliin. Tuo tapahtuma kun on sellainen että siellä yleensä on vaan samat autot erivanteilla kuin edellisinä vuosina.
 

ralli art

honda accord tourer 2.4 executive 2003.
Liittynyt
8 Syyskuu 2004
Sijainti
jyväskylä
Vs: Oulun HTS 2008, 6-7.9

Nuhapumppu sanoi
Nyt taidan jättää väliin. Tuo tapahtuma kun on sellainen että siellä yleensä on vaan samat autot erivanteilla kuin edellisinä vuosina.

noo... ois siellä ainaski yksi galantti jota siellä ei oo aiemmin nähty... ;D
 

Nuhapumppu

Mitsubishi Pajero 2,5TD
Liittynyt
15 Elokuu 2005
Sijainti
Muhos
Vs: Oulun HTS 2008, 6-7.9

Pitää nyt katsoa,jossinne sittenkin eksyis. Riippuu ihan raha tilanteesta.
 

J. Puhakka

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Vs: Oulun HTS 2008, 6-7.9

onkai sitä joka vuosi tuolla tullut käytyä mutta aina yhtä köyhää(?) siis mun mielestä, pari autoa saattaa säväyttää mut yleisö äänestää aina sitä kauheinta.. en tiedä tuunko tänä vuonna vaikka asunkin lähellä :p
 

Tyyskä

New Member
Liittynyt
23 Heinäkuu 2008
Vs: Oulun HTS 2008, 6-7.9

Siinä hallin pihassa on kuulemma sellanen harrasteauto parkki. Onkos sinne klubilaisia viemässä autojaan.? Mä ajattelin sinne ajaa oman auton jos siellä ei täyttä ole. ;D
 

apex^

mitsubishi galant vr4, BMW e46 M-sport
Liittynyt
1 Maaliskuu 2008
Vs: Oulun HTS 2008, 6-7.9

höp tulossa olaan. eikö sitä samalla vois vetässä joku pikkunen kerho miitingi :peukku
 

Nuhapumppu

Mitsubishi Pajero 2,5TD
Liittynyt
15 Elokuu 2005
Sijainti
Muhos
Vs: Oulun HTS 2008, 6-7.9

Samahan tuo olis,edellisestä kun on yli vuosi aikaa,ja näkis samalla uusia kasvoja.
 

Vesku

Autohifi, Lasitummennukset.
Liittynyt
18 Marraskuu 2003
Sijainti
Kokkola
Vs: Oulun HTS 2008, 6-7.9

Nuhapumppu sanoi
Nyt taidan jättää väliin. Tuo tapahtuma kun on sellainen että siellä yleensä on vaan samat autot erivanteilla kuin edellisinä vuosina.

Onko? Mä olen siellä nyt kolmena vuonna ollut ja kyllä vaihtuvuutta on ollut..
Ja on edelleen. Oma kärry on siellä nyt toista kertaa, edellinen kerta oli v.2005. Ja vaikka vanteet on vaihtunut, niin luulen että on jotain muutakin tapahtunut.

Näytteille asettajana voin kertoa että toi on parhaita messuja mitä on.
 

Nuhapumppu

Mitsubishi Pajero 2,5TD
Liittynyt
15 Elokuu 2005
Sijainti
Muhos
Vs: Oulun HTS 2008, 6-7.9

Vesku sanoi
Onko? Mä olen siellä nyt kolmena vuonna ollut ja kyllä vaihtuvuutta on ollut..
Ja on edelleen. Oma kärry on siellä nyt toista kertaa, edellinen kerta oli v.2005. Ja vaikka vanteet on vaihtunut, niin luulen että on jotain muutakin tapahtunut.

Näytteille asettajana voin kertoa että toi on parhaita messuja mitä on.
Vähän kärjistettynä tuon asian ilmaisin. Siis kyllähän siellä vaihtuvuuttakin on,mutta monia myös näitä samoja kaaroja näkyy aika tiuhaan. Ja paljon on myös niitä joihin on lyöty vain vanteet alle,esim joka vuosi sieltä löytyy ainakin yksi vakio RISA BBS:n vanteilla. Mutta pakko kait se on taas mennä,sekun on jäänyt ikään kuin perinteeksi ;D
 

apex^

mitsubishi galant vr4, BMW e46 M-sport
Liittynyt
1 Maaliskuu 2008
Vs: Oulun HTS 2008, 6-7.9

sovitaanko joku aika ja paikka nii tavataan lauantaina :D
 

ralli art

honda accord tourer 2.4 executive 2003.
Liittynyt
8 Syyskuu 2004
Sijainti
jyväskylä
Vs: Oulun HTS 2008, 6-7.9

saa tulla myös juttusille hallin puolella,koetan olla aika ajoin galantin lahellä ja vaatteista miehen tunnistaa...
mutta jos päätätte kokoontua pihalla niin tulen(tulemme) kyllä käymään :)
 

Tyyskä

New Member
Liittynyt
23 Heinäkuu 2008
Vs: Oulun HTS 2008, 6-7.9

Joo eli siihen ulos yrittävät saada semmosta cruising tyyppistä aluetta eli sinne vain mitsuja parkkiin. :D Mä ainakin vien sinne omani lauantaina.
 

Nuhapumppu

Mitsubishi Pajero 2,5TD
Liittynyt
15 Elokuu 2005
Sijainti
Muhos
Vs: Oulun HTS 2008, 6-7.9

Tuossapa muutama kuva paikan päältä. Tultiin vasta 1800 aikaan lauantaina tonne vaan silti ehti koko alueen kiertää helposti läpi kahteen kertaan,ei paljon ollut sellaisia WoW autoja. Veskun auton asennukset jäivät hyvin mieleen. Ja rallia-artin galantin luona pyörin tovin,mutten potenttiaalista omistaja ehdokasta huomannut niin jatkettiin matkaa. Ainut mikä pisti todella silmään,oli speksi listojen puuttuminen tai sitten en niitä nähnyt. Monenkin auton kohdalla tuli sellainen tunne että mitähän tällekkin on tehty.
 

hessu

Member
Liittynyt
26 Helmikuu 2006
Sijainti
Kajaani - Hanko
Vs: Oulun HTS 2008, 6-7.9

Nuhapumppu sanoi
Tuossapa muutama kuva paikan päältä. Tultiin vasta 1800 aikaan lauantaina tonne vaan silti ehti koko alueen kiertää helposti läpi kahteen kertaan,ei paljon ollut sellaisia WoW autoja. Veskun auton asennukset jäivät hyvin mieleen. Ja rallia-artin galantin luona pyörin tovin,mutten potenttiaalista omistaja ehdokasta huomannut niin jatkettiin matkaa. Ainut mikä pisti todella silmään,oli speksi listojen puuttuminen tai sitten en niitä nähnyt. Monenkin auton kohdalla tuli sellainen tunne että mitähän tällekkin on tehty.

Dodih reissusta kotiuduttu.

Sen verran kommentoin nuhis tuohon sinun postaukseen, että käytin itse koko sunnuntaipäivän alueen kiertelemiseen, auton omistajien jututtamiseen ja kuvien/videoiden ottoon. Ja hikisesti se kuusituntinen siihen riitti. Moni auto johon ei minunkaan mielestä oltu tehty kummempia, osoittautuikin aika mielenkiintoiseksi kun alkoi tutkimaan kunnolla että mikäs tässä on pointti. Toki oli sellaisia pelejä missä jotkin asiat ei ollu kohdallaan, mutta kelläpä ne olisi. ::) ;) Ei minulla ainakaan (REPS)

Paikalla olevat mitsut tuli melko tarkkaan katseltua jostain kumman syystä ;D ja täytyy kyl hattua nostaa, makeita ajokkeja, muunmuassa mainitsemasi galantti. Ja se sininen EVO, voi ziisus mikä laite. Sitä tuli jo Torniossa kuolattua.

Ehkä kauden päätöstapahtumaan liittyen on normaalia, että paikalla on autoja "jotka on jo nähty".
 

Merliini

Evo IX
In Memoriam
Liittynyt
11 Tammikuu 2007
Vs: Oulun HTS 2008, 6-7.9

Oli hyvä reissu niinkuin HTS aina. MitsuT ja Vesku tuli bongattua ja herrojen kanssa vaihdettua muutama sana. :D
 

Nuhapumppu

Mitsubishi Pajero 2,5TD
Liittynyt
15 Elokuu 2005
Sijainti
Muhos
Vs: Oulun HTS 2008, 6-7.9

hessu sanoi
Dodih reissusta kotiuduttu.

Sen verran kommentoin nuhis tuohon sinun postaukseen, että käytin itse koko sunnuntaipäivän alueen kiertelemiseen, auton omistajien jututtamiseen ja kuvien/videoiden ottoon. Ja hikisesti se kuusituntinen siihen riitti. Moni auto johon ei minunkaan mielestä oltu tehty kummempia, osoittautuikin aika mielenkiintoiseksi kun alkoi tutkimaan kunnolla että mikäs tässä on pointti. Toki oli sellaisia pelejä missä jotkin asiat ei ollu kohdallaan, mutta kelläpä ne olisi. ::) ;) Ei minulla ainakaan (REPS)
Pointti,lauantaina en yhtään omistajaa nähnyt,paitsi sinut ja vectorin. Koska autoista puuttuui speksilistat niin en saanut kaikista selvää mitä niihin oli tehty. Jos ottaisi ja kiertelisi koko kaks päivää ja jututtaisi kaikkia omistajia niin asiat selkeentysivät paljon. Itse tapahtumahan on h*lvetin hyvin järjestetty,mutta noita speksi listoja olisin toivonut.
 

cristan

Active Member
Club Member
Rekisterinhoitaja
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
26 Tammikuu 2003
Sijainti
Hönölä
Vs: Oulun HTS 2008, 6-7.9

Onko näytillä olleilla kerhon tarrat autoissa?
 
Ylös Bottom