Outlanderi
New Member
- Liittynyt
- 21 Kesäkuu 2012
Taustaa:
Minulle sattui niin että vetokoukkuni vietiin (irroitettava) heti huollon jälkeen. Huollossa (120000) eivät saaneet ekalla kertaa nollattua huoltoväliä, joten vein auton uudestaan ja nollasivat sen.
Nyt:
Mietin että ennenkuin mekaanista vikaa aletaan etsimään niin voisiko tässä olla kyse jostain ohjelmasta,jossa on jäänyt täppä päälle/pois huollossa, tai esim. sulakkeesta.
En vielä löytänyt sulakerasiaa mutta kysynpä tässä samalla . Tuossa sulakkeessa on varmaan muutakin samassa, eli mitä kannattaa kokeilla.
Toisinsanoen, mitä minun nyt kannattaisi tehdä. En tosin tiedä menisikö tämä takuuseenkin, autossahan on se 5v / 150 000 mutten tiedä kuuluuko tehdasasennettu Thulen koukku siihen?
Koitin peräkärryä vaimon autoon ja toimi ok kaikki sähköt, eli vika on Outtiksessa. Koitin myös mitata auton käynnissä ollessa rasiaa ja en saanut sieltä mitään arvoja - pimee on kuin talviyö.
Kiitos kommenteista/jeesistä etukäteen.
Minulle sattui niin että vetokoukkuni vietiin (irroitettava) heti huollon jälkeen. Huollossa (120000) eivät saaneet ekalla kertaa nollattua huoltoväliä, joten vein auton uudestaan ja nollasivat sen.
Nyt:
Mietin että ennenkuin mekaanista vikaa aletaan etsimään niin voisiko tässä olla kyse jostain ohjelmasta,jossa on jäänyt täppä päälle/pois huollossa, tai esim. sulakkeesta.
En vielä löytänyt sulakerasiaa mutta kysynpä tässä samalla . Tuossa sulakkeessa on varmaan muutakin samassa, eli mitä kannattaa kokeilla.
Toisinsanoen, mitä minun nyt kannattaisi tehdä. En tosin tiedä menisikö tämä takuuseenkin, autossahan on se 5v / 150 000 mutten tiedä kuuluuko tehdasasennettu Thulen koukku siihen?
Koitin peräkärryä vaimon autoon ja toimi ok kaikki sähköt, eli vika on Outtiksessa. Koitin myös mitata auton käynnissä ollessa rasiaa ja en saanut sieltä mitään arvoja - pimee on kuin talviyö.
Kiitos kommenteista/jeesistä etukäteen.