jack71 hevimy16
outlander 2.2 riiseli 2010
- Liittynyt
- 30 Kesäkuu 2016
Hyvät uudet vuodet kaikille foorumisa
Ajattelin tehdä vähän päivityksiä tännekkin
Autonahan minulla on tuo Outtis 2,2 automaatti kiisseli 2010 ja kilometrejä tällä hetkellä 201 tkm ja itse ajanut noista 1 1/2 vuoden aikana vajaa 30 tkm
2 viikkoa sitten käytin 200 tkm huollon,en merkkiliikkeessä,vaan autojannarilla vihannissa,jos saa mainostaa,huoltona tehtiin:kaikki öljyt vaihdettiin,myös perä ja laatikko,kaikki suodattimet ja jakopää kaikkine hilppeineen,huollon hinta vain 798 euroa,takuuta 1 vuosi,marmooritiskiltä en edes kysynyt
Viikko sitten syttyi tuo Dpf valo,tänään käytin merkkihuollossa oulussa Delta autosa
ja ensin meinasivat että olisi 180 tkm huollossa pitänyt vaihtaa uusi Dpf filtteri
No enpä oo vaihtanut,kun hinta Delta autosa 2200 euroa
Porasivat reijän Dpf:ään ja ruiskuttivat puhdistusaineen sisälle ja hitsinööli päälle
Huijasivat ohjelmaa,että vaihdettiin muka uusi dpf ja saivat siten vikakoodin kuitattua
Pakkoregerointia ei saatu tehtyä,kun "uudelle" dpf:lle ei voi sitä kuulemma tehdä
Sovittiin että ajan pari tuhatta ja käytän sitten sen pakkoregeroinnissa,että saadaan se kokonaan putsattua,hintaa tuli puhdistukselle 94 euroa+pakkoregerointi tulevaisuudessa 80 euroa
Hyötynä näin ensi alkuun,auto tuntui hieman tehokkammaalta ja avg kulutus putosi huomattavasti
aikaisemmin pyöri siellä 7,8-9 litran hujakoilla,maantie/kaupunki,nyt näytti maantiellä 6,4 ja kaupunkissa 7,2 litraa,aika näyttää,pitääkö tuo paikkaansa
Netistä noita Dpf filttereitä ainakin englannista näyttäisi löytyvän alle 200 euron
Onko kukaan tehnyt vielä tuota dpf filtterin poistoa?
Ajattelin tehdä vähän päivityksiä tännekkin
Autonahan minulla on tuo Outtis 2,2 automaatti kiisseli 2010 ja kilometrejä tällä hetkellä 201 tkm ja itse ajanut noista 1 1/2 vuoden aikana vajaa 30 tkm
2 viikkoa sitten käytin 200 tkm huollon,en merkkiliikkeessä,vaan autojannarilla vihannissa,jos saa mainostaa,huoltona tehtiin:kaikki öljyt vaihdettiin,myös perä ja laatikko,kaikki suodattimet ja jakopää kaikkine hilppeineen,huollon hinta vain 798 euroa,takuuta 1 vuosi,marmooritiskiltä en edes kysynyt
Viikko sitten syttyi tuo Dpf valo,tänään käytin merkkihuollossa oulussa Delta autosa
ja ensin meinasivat että olisi 180 tkm huollossa pitänyt vaihtaa uusi Dpf filtteri
No enpä oo vaihtanut,kun hinta Delta autosa 2200 euroa
Porasivat reijän Dpf:ään ja ruiskuttivat puhdistusaineen sisälle ja hitsinööli päälle
Huijasivat ohjelmaa,että vaihdettiin muka uusi dpf ja saivat siten vikakoodin kuitattua
Pakkoregerointia ei saatu tehtyä,kun "uudelle" dpf:lle ei voi sitä kuulemma tehdä
Sovittiin että ajan pari tuhatta ja käytän sitten sen pakkoregeroinnissa,että saadaan se kokonaan putsattua,hintaa tuli puhdistukselle 94 euroa+pakkoregerointi tulevaisuudessa 80 euroa
Hyötynä näin ensi alkuun,auto tuntui hieman tehokkammaalta ja avg kulutus putosi huomattavasti
aikaisemmin pyöri siellä 7,8-9 litran hujakoilla,maantie/kaupunki,nyt näytti maantiellä 6,4 ja kaupunkissa 7,2 litraa,aika näyttää,pitääkö tuo paikkaansa
Netistä noita Dpf filttereitä ainakin englannista näyttäisi löytyvän alle 200 euron
Onko kukaan tehnyt vielä tuota dpf filtterin poistoa?