Outlander ja webaston mobiiliohjaus

Kaivostyöläinen

New Member
Liittynyt
21 Joulukuu 2014
Sijainti
Loppi
Noniin. ASX vaihtui uuteen Outlanderiin. Webasto kamppanjan myötä tuli otettua autoon webasto mobiiliohjauksella. Uskaltaako tuonne mennä itse vaihtamaan sim-korttia ja mihinkä tuo TC4 Outlanderissa yleensä asennetaaan?
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: Outlander ja webaston mobiiliohjaus

Minä laitoin TC4:n ASX:ssä kuskin vasemman polven tienoille. Uskaltaa vaihtaa itse kortin. Virrat vaan pois autosta vaihdon ajaksi ja laita kortin PIN koodiksi 1234 ennen kuin laitat sen paikoilleen. Jos käytät pre-paidia niin kannattaa rekisteröidä numero ja ylläpitää sitä lisäämällä sille arvoa kerran vuoteen, koska muuten se sulkeutuu vaikka sinne olisi laitettu miten paljon rahaa.
 

Kaivostyöläinen

New Member
Liittynyt
21 Joulukuu 2014
Sijainti
Loppi
Vs: Outlander ja webaston mobiiliohjaus

Basbarduu sanoi
Minä laitoin TC4:n ASX:ssä kuskin vasemman polven tienoille. Uskaltaa vaihtaa itse kortin. Virrat vaan pois autosta vaihdon ajaksi ja laita kortin PIN koodiksi 1234 ennen kuin laitat sen paikoilleen. Jos käytät pre-paidia niin kannattaa rekisteröidä numero ja ylläpitää sitä lisäämällä sille arvoa kerran vuoteen, koska muuten se sulkeutuu vaikka sinne olisi laitettu miten paljon rahaa.

Kiitos vinkistä. Itsellä tuo ei ollut mitenkään näkyvissä tuolla joten irrotin muovipaneelin siitä kaasupolkimen vierestä. Sieltähän löytyi keskipaneelista johtosarjan vierestä se mötikkä. Vaihdoi Elisan latausliittymän tilalle koska siinä riittää että liittymään lataa rahaa 24kk välein.
 
Ylös Bottom