Eristin solukumiletkulla kaikki näkyvät auton alta rintapeltiin asti. Tein silloin ihan mittauksetkin lämpömittärilla paljon viima vaikuttaa lämpötilaan. Lämpömittarin anturin laitoin siihen sisäkennon sisään menon metalliseen kulmaputkeen moottoritilassa ja eristin sen jotta viima ei suoraan sitä anturia jäähyttäisi. Paikallaan esilämmittäen lämmön sai nousemaan muistaakseen karvan päälle +60c. Jo hiljaisessa vauhdissa, alle 30kmh, ilman eristyksiä viima rupesi heti laskemaan lämpötilaa ja tippui nopeasti 45c hujakoille. Eristettynä matalissa nopeuksissa lämpötila laskia ihan pari astetta. Kovemmassa vauhdissa 80-100 lämmöt laski ilman eristeitä vähän alle 20 asteen. Eristettynä muistaakseen 35 asteen kieppeille. Mittaukset tein eripäivinä, mutta lämpötila oli kummallakin kertaa -14c. Kolmas talvi on nyt eristeiden kanssa menossa. Kesäksi en niitä ole pois ottanut. En ole kurkannut niiden sisään miten putket voi, mutta nekin on suurimmaksi osaksi kumiletkua. Solukumi on siitä hyvää että se ei ihmeitä sido itseensä kosteutta.