Outlander PHEV musiikin kuunteleminen BT:n kautta

Telehell

Active Member
Liittynyt
6 Tammikuu 2019
Kuunteleeko muut musiikkia Bluetoothin ja Spotifyn avulla? Onko joku jekku miten biisin nimi näkyisi näytössä?
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Kuuntelen mutta en tiedä miksi ensimmäinen biisi jää näkymään näytöllä, enkä miten sen saisi vaihtumaan. Toivottavasti joku osaisi ratkaista.
 

Jorgus

New Member
Liittynyt
11 Maaliskuu 2019
Itsellä Hollannin tuont vm-13 PHEV ja ainakin iPhone7+ spotify tai apple musicin kautta yleensä näyttää aina uuden biisin, mutta toisinaan tosiaankin jämähtää näytölle vain se ensimmäisenä soitantaan laitetun biisin nimi. Eli joku bitti taitaa mennä poikittain toisinaan.
 

msilvast

Member
Liittynyt
7 Elokuu 2019
Enpä osaa sanoa kikkoja.
MY16 toimii mulla pääosin oikein android 9 luurin kanssa. Muistaakseni jos soitto alkaa keskeltä kappalettta, niin ei päivity. Eli esim silloin kun kuuntelee jotain ja käy esim kaupassa välissä ja jatkaa, niin uudelleen aloituksen jälkeen vasta toinen kappale tulee näkyviin. Pääosin päivittyy uuden kappaleen tiedot, joskus jää tyhjäksi, mutta ei koskaan jää edellisen kappaleen tiedot näkyville.
 

Gimli

New Member
Liittynyt
12 Maaliskuu 2020
Sain puhelimen pariksi liitettyä, mutta kun menee soittimeen ja painaa modea, niin bluetoothkuvake ei ole aktiivinen. Klikkaamalla kuvaketta sanoi, ettei ole liitetty Bluetooth audio laitetta. Kävin uudelleen settings parituksessa ja siellä oli puhelimeni, valitsin vielä Bluetooth audion, enkä puheominaisuutta.

Edit. Niin, mitä pitäisi tehdä, jotta voin kuunnella puhelimella musiikkia? Kaikki näyttää puhelimessa ja settings valikossa olevan kunnossa, mutta audio mode ei aktivoitu.
 
Viimeksi muokattu

Autzlander

Member
Liittynyt
19 Marraskuu 2019
Mulla Sonyn Anroid puhelimessa täytyy Mitsun BT asetuksista laitaa median ääni päälle ja puhelut pois, niin sitten tomii media.
 

Barath

Member
Club Member
Liittynyt
22 Marraskuu 2019
Mulla Sonyn Anroid puhelimessa täytyy Mitsun BT asetuksista laitaa median ääni päälle ja puhelut pois, niin sitten tomii media.

Ja eihän ole wifi päällä ja kiinni autossa? wifi ja bluetooth samassa puhelimessa päällä yhtäaikaa ja molemmat kiinni autossa ei toimi, se lukee manuaalissakin
 

Gimli

New Member
Liittynyt
12 Maaliskuu 2020
Nyt alkoi toimimaan. Vika oli ilmeisesti siinä, kun puhelimessa oli täpit päällä bluetoothlaite (audio+puhelin+yhteystiedot), siitä kun jätti pelkän audion ja autosta valitsi uudelleen yhdistä audiona. Nyt rokki soi
 

HotShot

New Member
Liittynyt
27 Syyskuu 2020
Olen tapellut iPhone 6s:n parittamisen kanssa. Parittaa puhelimen mutta kun yrittää vaihtaa audiolle, ilmoittaa connection failed. Iphonessa ei vaan käsittääkseni ole valikkoa Bluetoothin tarkempiin asetuksiin, joten niitä ei pääse muuttamaan kuten aikaisemmissa kommenteissa oli tehty. Testasin myös android-puhelimella, jossa ko. toiminto on mutta tekee saman eli puhelin vaihtoehdon yhdistää mutta audion käyttää päällä hetkellisesti mutta ei saa yhteyttä. Onko jollain ollut samanlaisia ongelmia tai jopa ratkaisua? Mitsu huollossa ei osattu sanoa mistä voisi johtua. Vika ilmeisesti on siis autossa. Asetus? bluetooth-"mokkula"?

Auto on -14 Outlander Phev. Tuontiauto mutta merkkiliikkeessä Suomessa huollettu eli ohjelmistopäivitykset yms. pitäisi olla kunnossa.
 

Barath

Member
Club Member
Liittynyt
22 Marraskuu 2019
Olen tapellut iPhone 6s:n parittamisen kanssa. Parittaa puhelimen mutta kun yrittää vaihtaa audiolle, ilmoittaa connection failed. Iphonessa ei vaan käsittääkseni ole valikkoa Bluetoothin tarkempiin asetuksiin, joten niitä ei pääse muuttamaan kuten aikaisemmissa kommenteissa oli tehty. Testasin myös android-puhelimella, jossa ko. toiminto on mutta tekee saman eli puhelin vaihtoehdon yhdistää mutta audion käyttää päällä hetkellisesti mutta ei saa yhteyttä. Onko jollain ollut samanlaisia ongelmia tai jopa ratkaisua? Mitsu huollossa ei osattu sanoa mistä voisi johtua. Vika ilmeisesti on siis autossa. Asetus? bluetooth-"mokkula"?

Auto on -14 Outlander Phev. Tuontiauto mutta merkkiliikkeessä Suomessa huollettu eli ohjelmistopäivitykset yms. pitäisi olla kunnossa.

katso ettei ainakaan ole wifiyhteydessä autoon samaan aikaan. sit myös putsaa kaikki aikaisemmat paritukset pois ennenkuin lisäilet
 

HotShot

New Member
Liittynyt
27 Syyskuu 2020
Ei ole wifiä päällä. Android laitetta ei ole edes auton kanssa yhdistetty wifin kanssa. Kaikki tämän ketjun kikat olen kokeillut. Ulkomaan foorumeiltakaan en ole oikein samanlaisia oireita löytänyt.
 
Ylös Bottom