Outlander PHEV Remote Control

MaxR

New Member
Liittynyt
13 Helmikuu 2020
Moro. Tuli sitten tässä ostettua elämäni ekan Mitsun pari kk sitten hollannista tuodun 2014 mallin. Ajettu 155tkm.
Noin muuten olen suhtkoht tyytyväinen autoon, mitä nyt takajarrut jumittaa seistessä parkissa, ja pitkät valot on surkeat.
Eniten tosin yllätti se, ettei pääse ainakaan näillä keleillä töihin (30km) pelkällä sähköllä. Ennätyksenä eilen töistä kotiin 28km, tosin sen ajoin ilman lämmitystä. (Oli kivat kelit ulkona) :)


Mut sitten kysymyksiin. Valikosta ei löydy mistään, mikä viittaisi lämmityksen ajastamiseen, eikä Wi-Fi avainta tullut mukana. Eli voiko olla ettei sitä ole tässä mallissa, vai voisiko joku softa olla päivittämättä / joku purkki rikki? Porvoon autotalojärvessä eivät osanneet sanoa muutakuin että pitäisi kyllä olla, koska vesiletkut tulee akustolle..?
Lupasivat selvittää miten saisivat tämän selvitettyä, mutta siitä on jo kk, eikä mitään kuulunut.. Eli onko kellään tietoa sellaisesta porvoolaisesta liikkeestä missä osaisivat tällaisia asioita?
 

jussi666

PHEV -16
Liittynyt
4 Kesäkuu 2012
Terve! Onnittelut Mitsun hankinnasta. Alahan selaamaan näitä kirjoituksia täältä niin saat jos jonkinlaista vinkkiä näihin.
 

PajeGls

Active Member
Liittynyt
16 Helmikuu 2005
Toi takajarruhomma kannattaa katsoa, ettei ole niihin liittyvä kampanja tekemättä. Jumiutunut käsijarru voi johtaa fataaleihin seurauksiin, jos erehtyy luottamaan jarrun toimintaan.

Sellainen juttu tuli vielä mieleen, että näkyykö auton wifiä, kun kännykällä katsot saatavilla olevia? Jos ei näy niin sitä ei autossa ole tai on kytketty pois päältä. Jos autossa ei ole wifiä, niin ei taida olla lämmityksen ajastustakaan. Itselläni tosin kerran huolto teki molemmat toimimattomaksi ajamalla autoon väärän päivityksen.

Itselläni huonoja kokemuksia Järven myyntipuolesta. Kaksi kertaa olen yrittänyt käydä kauppaa sähköpostitse tarjousta kysellen eikä kumpaankaan vastattu. Ilmeisesti kauppa käy liian hyvin. Muista liikkeistä sain tarjouksen ja valitsin parhaan. Ostokseni kuitenkin yli 50000 EUR auto ja vaihdossa annoin ehjän PHEVn, joka meni parissa päivässä kaupaksi.
 
Viimeksi muokattu

Zuikkis

Active Member
Club Member
Kaupallinen Ilmoittaja
Liittynyt
15 Lokakuu 2017
Tuo ihmetyttää kivijalka autokaupoissa ylipäätään, miten voi olla varaa pitää ylimielisen penseää asennetta asiakasta kohtaan? Pari vuotta sitten oltiin emännälle uutta Renault Twingoa ostamassa, piti Vantaan Autoverkkokaupasta käydä hakemassa kun niin paloi käpy Lahden Autosalpaan mistä ensin yritettiin ostaa.. :)
 

FinJudeH

New Member
Liittynyt
9 Helmikuu 2020
Auton wifistä..
Hollannin tuonnissa ei SSID:tä tai salasanaa ollut mukana, joten kysäsin sähköpostitse paikallisesta liikkeestä:

"Halusitte että olemme yhteydessä autonne Wifin SSID ja salasanaa koskien. Kyseessä on tuontiauto joten tässä on kaksi mahdollisuutta, jos Hollannissa ei olla tehty wifiin liittyvää kampanjaa oikein ja auto kysyy 10 numeroista salasanaa, joudumme tekemään vähän enemmän toimenpiteitä jolloin veloitus prosessille olisi 100€. Jos kyseinen kampanja on tehty oikein ja auto kysyy 14 numeroista salasanaa niin veloitus on 60€."

Onko muuta mahdollisuutta kuin "kättä taskuun"?
 

Zuikkis

Active Member
Club Member
Kaupallinen Ilmoittaja
Liittynyt
15 Lokakuu 2017
No eikö se kamppis-päivitys pitäisi tulla ilmaiseksi, jos on tekemättä? Ja ne uudet avaimet kyllä tulee siinä päivityksen yhteydessä mukaan..

Mega-auto Lahdessa ainakin teki nuo ilmaiseksi, samassa hötäkässä kun (takuuseen) vaihtoivat takajarrusatulat.
 

TuplaNokka

PunkkaRacingTeam
Liittynyt
1 Helmikuu 2015
No eikö se kamppis-päivitys pitäisi tulla ilmaiseksi, jos on tekemättä? Ja ne uudet avaimet kyllä tulee siinä päivityksen yhteydessä mukaan..

Mega-auto Lahdessa ainakin teki nuo ilmaiseksi, samassa hötäkässä kun (takuuseen) vaihtoivat takajarrusatulat.
kuten heidän s.postissa mainittiin "jos kampanjaa ei ole tehty oikein", ei että ei olisi tehty, tällöin joudutaan resetoimaan ja tekemään homma uusiksi ja katsotaan tuntityönä, pelkän salasanan tulostus on ilmainen liikkeestä riippumatta
 

FinJudeH

New Member
Liittynyt
9 Helmikuu 2020
Kiitoksia vastauksista :)
Huollot teen itse (MY14), jos jotain kampanjoita on niin tietenkin liikkeeseen. Varaan ajan, katsotaan miten käy...
 

Esal

Member
Liittynyt
15 Heinäkuu 2019
Olin tampereen deltalla töissä, mulle ainaki sanottiin ettei siitä pelkästä salasanasta veloteta kampanjoiden/huollon yhteydessä

Piti oikein tarkistaa. Oliko tuo 60 e joku mitä olis pitänyt ottaa jos oikein ajalla olisi tuonut, mutta oli niin hyvä sauma että sain 25 e odotettuani vajaan tunnin?. Työn vastaanottaja oli "Tomi xxxxxx".
 

Barath

Member
Club Member
Liittynyt
22 Marraskuu 2019
no itse vein raision auto-centeriin koska tarvitsin koodit niin päivitykset ajettiin kun oli tekemättä ja 60e veloitettiin
 

TuplaNokka

PunkkaRacingTeam
Liittynyt
1 Helmikuu 2015
sekotatte nyt tuohon päivitykseen tuon salasanan, siinähän se tulee mukana, jos ei tartte päivitellä ja tarttee salasanan niin huoltojen/kamppisten yhteydessä velotuksetta, näin se mulle kerrottiin, jos se päivitys täytyy tehdä niin sitten eri asia
 
Ylös Bottom