Outlander PHEV vetokoukut

tiko

New Member
Liittynyt
18 Marraskuu 2013
Onko muillakin auto kutsuttu huoltoon väärän vetokoukun piuhasarjan takia? Minulla huolto huomenna.
 

Anaconda

Mitsubishi Outlander PHEV Instyle -16
Liittynyt
28 Marraskuu 2007
Joo mulla kävi jo. Vaikutti kuulemma vaan niihin led takavaloihin se väärä ohjainboxi. Pisti ne vilkkumaan tms. ::)
 

fon

New Member
Liittynyt
12 Tammikuu 2014
Minä tilasin koukkukamppeet Hollannista ja väkersin itse paikalleen. Toimiikohan nämäkin nyt jotenkin väärin. Mitähän oireita pitäisi nyt tarkkailla tarkkaan ottaen? :nykii
 

uge

Active Member
Liittynyt
28 Joulukuu 2003
Kampanja koskee vain autoja joissa ei ole aktiivista vakionopeudensäädintä/etutörmäysvaroitinta ja joihin on asennettu tietynlainen vetokoukun johtosarja ja joissa on LED-takavalot. Kyseisissä autoissa lisäjarruvalo saattaa hehkua himmeästi.
Ongelman ilmetessä ei-alkuperäisellä johtosarjalla varustetuissa autoissa, korjauksen hoitanee johtosarjan myyjä.
 

Anaconda

Mitsubishi Outlander PHEV Instyle -16
Liittynyt
28 Marraskuu 2007
:eek:fftopic joo sori, että jatkan vielä. Pitäisköhän tää vetokoukku tarina kohta siirtää omaan threadiinsa...
Uge sanoi
Kampanja koskee vain autoja joissa ei ole aktiivista vakionopeudensäädintä/etutörmäysvaroitinta ja joihin on asennettu tietynlainen vetokoukun johtosarja ja joissa on LED-takavalot.

Mun autoa koski myös, vaikka siinä on nuo kilkkeet. Onko ne nyt sitten turhaan vaihtaneet osia ???
En toisaalta yhtään ihmettelis.... ;D
 

tiko

New Member
Liittynyt
18 Marraskuu 2013
Vs: Outlander PHEV vetokoukut

Eiköhän se huoltokutsu tullut sille ensimmäiselle erälle autoja?

Oletteko lukenut TM:n vertailun? Aika vaikea verrata noin erillaisia autoja, vahän niinkuin vertaisi bensalla kulkevia autoja keskenään.
 
Ylös Bottom