Nyt uusi pa-pumppu ja suodatin paikallaan ja paineensäädin mutta ongelma pysyy sitkeästi.
Vinkkejä mihin tämän voisi viedä ihmeteltäväksi pk seudulla ?Ei viitsi hirveän pitkälle ajalella.Toki saahan tämän hinurin kyydissä mihin vaan.
tässä vielä pieni lista mitä autoon tehty
MITSUBISHI EVOLANDER
-EVO 8: TURBO JA PAKOSARJA
-EVO 8: VÄLIJÄÄHDYTIN JA PUTKET
VAIHDETUT OSAT
290000KM
TAKAPERÄ:KÄYTETTY AJETTU NOIN 100000KM
-ETUPERÄÖLJY
-TAKAPERÄÖLJY
-VAIHTEISTOÖLJY
-TAKA-APURUNKO JA KAIKKI HELAT JA VARRET TAAKSE
-JARRUT: LEVYT JA PALAT ETEEN JA TAAKSE
TEHDYT MUUTOKSET/työt
293500KM KOHDALLA
EVO 7 MOOTTORI SEURAAVILLA OSILLA
-Kiertokanget :brian crover h-proviili arp 2000 pultit
-mäntä wiseco 6626m85 8,9:1
-kklaakerit acl raceseries std
-rklaakerit kingbearings std
-NOKKA-AKSELIT :BRIAN CROVER 268 IMU /272 PAKO
-AEM Polttoainepumppu 320 l/h,
-FPR800 Fuel Pressure Regulator Suit 1/8 NPT
-NGK U5027 SYT.PUOLAT
-jakopää (kiristin ja rullat )
-vesipumppu
-SYTYTYSTULPPANGK BR8EIX
-JDC COP Standard Wire Harness (Evo 4-9)
-CUSTOM MADE PUOLAPIDIKE
-EV14 Injector, 530 CC, 12 ohm, E 15°, Gamma 12°, USCAR connector, O-O 49
-NOKKA-AKSELIN ASENTOTUNNISTIN
-Turbosmart dual port
-ilmanmassamittari
-kaasuläpänpuhdistus
-imusarjanpuhdistus
-nokka-akselien tiivisteet
-kampi-akselin tiivisteet
-vk-tiiviste
-pakosarjatiiviste
-imusarjatiiviste
-nokka-akselinasentotunnistin
-ohivuodot mitattu tulos priimaa
-puristuspaine mitattu priimaa
-EXPREME HEAT PROTECTOR 4G63 EVO4-9 TOMEI
-METAL ORNAMENT PLATE 4G63 TOMEI
-OIL FILLER CAP MITSUBISHI BUFF TOMEI