Outlanderin mk2 takajarrut, vinkkejä vaihtoon?

cor

New Member
Liittynyt
14 Toukokuu 2017
Kulutus lähti nousemaan viime viikkojen aikana satunnaisesti ja yksilössä on ollut haasteita edelliselläkin omistajalla laahaavien jarrujen kanssa. Nappasin takapyörän ylös ja apparin puolen liut olivat mallia kiinteät. herkistelin niitä vähän aikaa, kunnes sain toisen liun vähän aukeamaan, tai siis näin luulin koska puolet tapista jäi kannakkeeseen ja toinen puolikas hylsyyn.

Eli ts. liuku poikkesi kierteen alkupäästä kannakkeet sisään. Nyt ongelma on vaan se että mä olen käynyt eri verkkokauppoja läpi ja mistään tuota kannaketta ei saa tilattua. Onko siis ainoa vaihtoehto Delta auto, vai onko joku vinkki mistä vielä kysellä?

Niin ja olenko ymmärtänyt tuon rakenteen oikein, eli ainoa millä tuon loppuosan saa pois tuolta kolostaan on poraamalla?
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: Mistä löytää -07 outlanderiin takajarrun pidike/kannake?

Kannattaa kysyä sieltä Deltalta ja lukaista tämä.
Itse ostaisin sinne kokonaan uuden satulan niin pärjäisi taas pitkän aikaa ilman murheita. Jarrut kannattaa käydä läpi ja herkistellä nuissa ainakin kerran vuoteen.
 

cor

New Member
Liittynyt
14 Toukokuu 2017
Vs: Mistä löytää -07 outlanderiin takajarrun pidike/kannake?

Basbarduu sanoi
Kannattaa kysyä sieltä Deltalta ja lukaista tämä.
Itse ostaisin sinne kokonaan uuden satulan niin pärjäisi taas pitkän aikaa ilman murheita. Jarrut kannattaa käydä läpi ja herkistellä nuissa ainakin kerran vuoteen.

Jep satula oli myös itsessään kaikin puolin karsean oloisessa kunnossa että meni sekin vaihtoon.

Tähän kohtaa tyhmä kysymys, mutta miten noi liut on tarkoitus laittaa? Tuossa nyt on selkeästi joku pointti että ovat eri näköiset mutta en ymmärrä miten nuo pysyvät kannattimessa. Sen lisäksi noissa uusissa liuissa oli kierteet pultin hatussa ja mun mielestä noissa vanhoissa ei ole.
 

cor

New Member
Liittynyt
14 Toukokuu 2017
Vs: Outlanderin mk2 takajarrut, vinkkejä vaihtoon?

Niin selvennyksenä ovatko liitteen tapit oikeat?
 

Liitetiedostot

  • DSC_0177.JPG
    DSC_0177.JPG
    492.8 KB · Lukukerrat 164

cor

New Member
Liittynyt
14 Toukokuu 2017
Vs: Outlanderin mk2 takajarrut, vinkkejä vaihtoon?

Jatketaan yksin puhelua. Eivät olleet oikeat tapit vaan ihan jonkun muun. Nyt kun sain oikeat tapit käteen niin homma kirkastu ja tunnissa homma paketissa.
 
Ylös Bottom