Pajero 2.8 TD -99, manuaalista automaatiksi?

nokonzok

Active Member
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
Lisää huonoja ideoita :) Alkaa Pajerossa laatikko pitämään paikoitellen sellaista ääntä, että saattaa tulla kilometrit täyteen jossain välissä. Manuaalilaatikothan ei maailmalla maksa juuri mitään, joten murhe ei sinänsä ole kovin suuri (UK:ssa 250 - 300 €, Suomessa alkaen 1300 € :D ). Ei näyttäisi olevan nuo automaattilaatikotkaan hinnan kiroissa, joten sellainen oikeasti kiinnostaisi.

Kysymys kuuluu kuinka "bolt on" ratkaisusta on kysymys? Laatikolla näyttäisi ainakin olevan oma ECUnsa, onko sellaisen naittaminen manuaalin johtosarjaan vaikeaa vai mahdotonta? Onko moottorinohjauksessa eroa? Entä esim. perävälityksissä?

Oikeastaan haluan vain kuulla paremmin asioista perillä olevalta taholta, että unohda koko juttu, mutta kysyn nyt kuitenkin :)
 
Vs: Pajero 2.8 TD -99, manuaalista automaatiksi?

ainakin galanteissa on mahdotonta naittaa manuaali johtosarjaan automaattin palikat.
mitä muutaman johtosarjan olen purkanu ja tutkinu niin
ovat niin paljon erilaisia että kannattaa ottaa pääjohto sarjaa myöten piuhat, menee meinaan
ammatti mieheltäkin useempi päivä jos alkaa yhdistelemään ja toimivuus on mitä on.

ellet sitten laita 1gen automaagi lootaa jossa sähköhienouksia ei ole niin paljoa
 
Vs: Pajero 2.8 TD -99, manuaalista automaatiksi?

Jotain tämän suuntaista vähän ajattelinkin, eiköhän jätetä tämä ajatus sillensä :)
 
Vs: Pajero 2.8 TD -99, manuaalista automaatiksi?

ei se manulootan remppa niin kallista ole ja jos tosiaan ostaa toisen edullisesti jostain niin sekin nopeuttaa hommia...
 
Takaisin
Ylös Bottom