Pajero Gen2 moottorin irroitus

Pallero1

New Member
Liittynyt
23 Marraskuu 2021
Motin ja laatikon väliin saatu parhaimmillaan yli 3 sentin rako mutta kiinni pitää sisukkaasti ..sorkkaraudoilla väännetty eikä lähe kokonaan irti .. konstit alkaa loppua
 
Siinä mallissa siis varmaankin sellainen hankalasti irrotettava painelaakeri mikä kiinni asetelmassa...?
 
Yleensä jos on vetävä kytkin, se kytkinvipu joka on vaihteistossa, purkautuu niin että sen voi kääntää "vapaaksi" jolloin laatikko lähtee.
 
Kun hoksaa miten se on niin saa vapautettua, lisäksi se kääntövarsi lähtee kun tapin irrottaa ja tulee tilaa kattoo sinne. Näin harmailla aivosolulla muistelen...
 
Enpä ole itse niitä purkanut mutta muistelen että täällä sivuillakin sellaisia ohjeita oli (löytynee sopivilla hakusanoilla esim "painelaakerin irrotus") että jollain esim isolla ja vahvalla tasapäämeisselillä piti vääntää/kiertää oikeasta välistä niin irtoaa...? Oikea väli on varmaankin jossain siinä painelaakerin ja asetelman levyjousen välissä että sen enempää en osaa tähän neuvoa...:)
 
Takaisin
Ylös Bottom