Pajero Sport ECU:n käpälöinti

vaiski

Member
Liittynyt
2 Syyskuu 2003
Että millä vehkeellä pääsisi kiinni moottorinohjaukseen? Ei ainakaan perus OBD2 Bluetooth-adapterilla ja torquella onnistunut. Jostain syystä sytyttää nelivedon merkkivalon vilkkumaan ja myöhemmin ajossa abs-valon. Akut käyttää irti niin menee jonkun aikaa, mutta sitten sama vaiva ilmaantuu uudestaan.
Edit: vm.2001 gene1
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
MUT2 tai 3. En tiedä saisiko tuon ikäisestä jotain tietoja vilkuttamalla.
 

vaiski

Member
Liittynyt
2 Syyskuu 2003
No se pitäis vissiin siinä tapauksessa käyttää korjaamolla mittauksessa, vai onko olemassa jotain liitintä tai sähkö-osaa, joka on helposti mitattavissa tai tarkistettavissa yleismittarilla. Ei huvittas ekana alkaa purkamaan abs-yksikköö, ja vielä vähemmän tilaamaan uutta.
 

Slider

Galant VR-4 Monte Carlo e39 / Lancer 1.6 CB RE85
Ylläpitäjä
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2003
Sijainti
Taipalsaari
Evoscannilla oon muistaakseni jonku pajeron pyörännopeusantureita katellu ku epäiltii anturivikaa.
 

Slider

Galant VR-4 Monte Carlo e39 / Lancer 1.6 CB RE85
Ylläpitäjä
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2003
Sijainti
Taipalsaari
Joo, pitäs onnistua tuollakin. Tuolla ei voi ohjelmoida ecua, että jos joskus sellasia mielitekoja tulee johonkin mitsuun tai subaruun niin kannattaa hommata OpenPort 2.0 kaapeli, se on kyllä huomattavasti kalliimpi tollasen yhteen vianselvitykseen.
 

vaiski

Member
Liittynyt
2 Syyskuu 2003
No nyt on loggerkaapeli tulossa, mutta mietin että voisiko olla joku yksinkertainen syy siihen, miksi abs-valo syttyy. Nimittäin neliveto päällä näin ei tapahdu, ainostaan takavedolla ja silloin myös alkaa vilkuttamaan nelivedon merkkivaloa. Arvuutuksia kiitos!
 
Ylös Bottom