S
Sanna
Guest
Kun yhteen kohtaan koskee niin toinen paikka hajoaa vierestä
No eivät jouset oikeastaan ole hajonneet, kunhan ovat vain loputtoman kuoleentuneet.
Missä vaiheessa katsastus "hylkää" (lehti)jouset?
Jouset ovat jo oikeastaan taipuneet vähän "väärinpäin", eli jouset ovat mutkalla ylöspäin. Olisiko tämä hylkäysperuste? No eivät ole ainakaan vielä katkenneet eukku
Miten sitten uusiminen...
a) kannattaako "takoa" uudelleen ja mitä maksaa? Kestääkö tuollaiset uudelleen taotut? Maksaako vaivan jos vielä 5 vuotta pitäis päästä eteenpäin?
b) mitä maksaa uudet? Kannattaako laittaa varaosajouset ja mitä maksaa? Entäs sitten timanttiosat, hainta ja järkevyys?
Mitäs sitten jos innostuu nostamaan naperon peppua ;D ja tekee uudet jatketut takapään kiinnikkeet (esim. 5 cm pidemmät - silloinhan kai nousee 2.5 cm keskeltä). Narahtaako heti ensimmäiseksi katsastuksessa?
Mites sitten nuo kaupalliset korokkeet, onko ne jotenkin hyväksyttyjä? Millainen osa tuolla kestää, joutuuko kovalle rasitukselle?
No eivät jouset oikeastaan ole hajonneet, kunhan ovat vain loputtoman kuoleentuneet.
Missä vaiheessa katsastus "hylkää" (lehti)jouset?
Jouset ovat jo oikeastaan taipuneet vähän "väärinpäin", eli jouset ovat mutkalla ylöspäin. Olisiko tämä hylkäysperuste? No eivät ole ainakaan vielä katkenneet eukku
Miten sitten uusiminen...
a) kannattaako "takoa" uudelleen ja mitä maksaa? Kestääkö tuollaiset uudelleen taotut? Maksaako vaivan jos vielä 5 vuotta pitäis päästä eteenpäin?
b) mitä maksaa uudet? Kannattaako laittaa varaosajouset ja mitä maksaa? Entäs sitten timanttiosat, hainta ja järkevyys?
Mitäs sitten jos innostuu nostamaan naperon peppua ;D ja tekee uudet jatketut takapään kiinnikkeet (esim. 5 cm pidemmät - silloinhan kai nousee 2.5 cm keskeltä). Narahtaako heti ensimmäiseksi katsastuksessa?
Mites sitten nuo kaupalliset korokkeet, onko ne jotenkin hyväksyttyjä? Millainen osa tuolla kestää, joutuuko kovalle rasitukselle?