Pakoputkisto

IsmoTheKotka

New Member
Liittynyt
21 Heinäkuu 2003
Sijainti
Vantaa
Putki rupes falskaamaan sen verran et pitäs uus hommata.

Mutta mutta, eihän mistään tietenkään suoraan hyllystä löydy tuohon mun pirssiin mitään putkia.

Mistäs ootte omiin kullannupuihinne pakoputkia saaneet? Pitää vissiin marssia eurostainlesiin ja pyytää mittatilausmehupilli sieltä.

Putki vuotaa takapöntön takaa, noin 10-20cm, selviisköhän siitä ihan vaan jos kolvais uuden takapöntön siihen kiinni? Joku pikku välikappale siihen...
 
Veljen fiestaan tehtiin toissa vknloppuna Simonsin 2" rosteriputkisto MotoNetin valmispaloista. Oma hommansa siinä on hitsatessa liitoksia yhteen, mutta vaivansa väärti. Itelle on tulossa saman valmistajan 2.5" putkisto, kunhan lomat alkaa..
 
Just käytiin hakeen kaverille putkee(2")/levyä jne Soinilta,ja vk.loppuna pakosarjast t.päin uusiks.Kokonaishinta näyttää jäävän alle 50e..
 
halvimmin pääset kun ostat putken paloina ja mittaat ja hitsaat itse... ja viellä jos vanhat änkkärit ja katti menee ni on kaikista halvin
 
Eikös rosterista tehty putkisto pidä meteliä jossei sitä ole "päästetty" ? Kun itsekin olen ajatellut tuota putken valmistamista mutta kun kaikki on sitä mieltä ettei rosterista kannatakaan yrittää jossei ole isoa uunia jossa päästää. Taidan tyytyä tavalliseen sinkittyyn putkeen...
 
Itsellä on kanssa rosteri/budjektiputki ala rautasoini. Ei pidä kimakkaa ääntä/ hitsaukset ei oo murtunut / ei oo ollu mitään ongelmaa kahdenvuoden aikana.
 
Takaisin
Ylös Bottom