Palamaan syttynyt auto Tampereella (tietoja kaivataan)..

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Tänään Särkänniemen (Tampere) edessä ehkä puolenpäivän aikaan,syttyi vanhempi rellu tuleen.
Olin auton mitan päässä,ja kyllä hiemän pelotti mossahtaako.
Muutaman minuutin kuluttua sammutus,ja sisältä "löydettiin" ihminen.
Väkeä niin paljon paikalla etten viitsinyt itse mennä sekaan aiheuttamaan enempää hämmennystä.
Liekkö myöhäiseen huomaamiseen syynä juurikin väenpaljous vai mikä,sitä ei voi tietää.
Kuitenkin nyt kaivataan tietoja kyseisestä autosta ja sen liikkeistä.
Soitin samantien 112:en,ja sieltä soitettiin takaisinkin,halusivat tarkempia tietoja,mutta eipä vähät tietoni taitaneet auttaa.
Kyseinen miespuoleinen henkilö oli löydettäessä kuollut,ilmeisesti sen vuoksi kaipaavat lisätietoja.
 
Re: Taas yks palanu rellu (tietoja kaivataan)..

siis ihanko se liikenteen seassa syttyi palamaan? Vai jossain parkkipaikalla?

PS: jos tuossa hommassa on oikeasti joku kuollut, niin tällä kertaa voidaan jättää sitten noi ranskis veistelyt vähemmälle, okei?
 
Re: Taas yks palanu rellu (tietoja kaivataan)..

Joo, oon samaa mieltä asiasta :-[
 
Ensimmäisenä täytyy sanoa että tuo ei ole vitsinä otettava otsikko.

Liikenteen seassa,punaisissa valoissa.
Siinä kohdassa käytettävänä 3 kaistaa,joista tämä oli  ensimmäisenä keskimmäisellä.
Radiossa ainakin sanoivat että oli kuollut (kuulin tutulta).
Varma en ole oliko kuollut jo autoon,vai matkalla sairaalaan tai sairaalassa.

Sekin ihmetyttää,että kun soitin 112:en,niin sanoivat että joku oli jo soittanut,ja kun poistuin paikalta muutama minuutti sen jälkeen,ambulanssi meni tylysti ohi..
Luulisi että tieto kulkisi,tai edes olisivat pysähtyneet katsomaan onko kaikki kunnossa.

EDIT:Otsikko muutettu ettei mene vitsiksi.
 
Aamulehden verkkosivuilta:
Kuljettaja kuoli savuavaan autoon
(07.11.2005 18:43) Savuavan auton kuljettaja kuoli maanantaina Tampereella. Pirkanmaan hätäkeskus sai kello 13.30 hälytyksen, jonka mukaan Näsijärvenkadun ja Paasikiventien risteyksen liikennevaloihin pysähtyneestä henkilöautosta tulee savua. Ohikulkijat auttoivat kuljettajan paikalta keski-ikäisen tamperelaismiehen ulos. Sairaanhoitohenkilökunta yritti elvyttää miestä, mutta turhaan. Poliisi pyytää havaintoja harmaan, vuoden 1992 mallia olevan Renault 19 -merkkisen auton liikkeistä. Sedan-mallinen auto oli ilmeisesti pysäköitynä Rongankadun tai Kyttälänkadun tienoilla maanantaina puolenpäivän jälkeen. Tiedot voi ilmoittaa numeroihin 07187 45802 tai 050-406 3457.
 
Kuljettaja kuoli sairauskohtaukseen ruumiinavauksen mukaan. Auton "palaminen" oli pakoputken liiallisesta kuumentumisesta aiheutuneen alustamassan savuamista. Lisäksi auto oli keittänyt.
 
Vs: Palamaan syttynyt auto Tampereella (tietoja kaivataan)..

ST, olitko läsnä koko tilanteen ajan? Ja mitä kaikkea näit?
Olin itse silloin suorittamassa koulun TET-jaksoa Näsilinnankadulla Hakasen leipomossa..
Kuollut mies oli isäni :'(
 
Vs: Palamaan syttynyt auto Tampereella (tietoja kaivataan)..

Voi hurja :eek: ???

Osanottoni omaiselle.
 
Vs: Palamaan syttynyt auto Tampereella (tietoja kaivataan)..

SaanaP sanoi
ST, olitko läsnä koko tilanteen ajan? Ja mitä kaikkea näit?
Olin itse silloin suorittamassa koulun TET-jaksoa Näsilinnankadulla Hakasen leipomossa..
Kuollut mies oli isäni :'(

:(
 
Vs: Palamaan syttynyt auto Tampereella (tietoja kaivataan)..

Syvimmät osanottoni myös täältä, tälläiset ovat aina todella ikäviä asioita.
 
Vs: Palamaan syttynyt auto Tampereella (tietoja kaivataan)..

Osanottoja myös täältä. Koskaan ei tiedä milloin lähtö tulee itse kullekkin. :(
 
Vs: Palamaan syttynyt auto Tampereella (tietoja kaivataan)..

Jos katsoitte alkuperäistä postausta niin tämä on siis tapahtunut noin 7v sitten...
 
Vs: Palamaan syttynyt auto Tampereella (tietoja kaivataan)..

Ohhoh. Meni täysin ohi tuo ajankohta.
Varsinkin kun eilen olin puolilta päivin syömässä Mustassalahdessa, ja siitä ajoi ambulanssi ohitse juuri silloin.
 
Vs: Palamaan syttynyt auto Tampereella (tietoja kaivataan)..

SaanaP sanoi
ST, olitko läsnä koko tilanteen ajan? Ja mitä kaikkea näit?
Olin itse silloin suorittamassa koulun TET-jaksoa Näsilinnankadulla Hakasen leipomossa..
Kuollut mies oli isäni :'(
Olin paikalla ~10-15min,kunnes paikalle rupesi saapumaan ambulanssia/paloautoja,ja silloin ajattelin että parempi siirtyä sivuun kuten muutkin,että pelastushenkilöstö saa tilaa toimia.


Kun jonoon saavuin,niin tosiaan ihan hetken päästä jostain juoksi joku jolla oli jauhesammutin,ja avasivat kuskinoven,jolloin alkoivat samantien nostamaan miestä autosta ulos.

Auto ei siis PALANUT,savusi vain todella paljon.

Ja tuossa vaiheessa olikin jo aika "sekasorto" paikalla,ihmisiä ympärillä paljon ja autoja vähän miten sattui,eli paljoa ei enään nähnyt.


Surunvalittelut,eihän tuollaista kenellekkään toivo tapahtuvan.
 
Takaisin
Ylös Bottom