parhaat ikkunakalvot?

M

mikajau7

Guest
niin mitä mieltä olette eri merkeistä..niiden laadusta. Erityisesti olisin kiinnostunut kuulemaan mielipiteitä lumarin-kalvoista jotka aattelin itse laittaa autooni.
 
HarriK:llahan on Galantissa juuri tuollaiset Lumarin kalvot. Hän osaa sanoo varmaan millaiset on :) itellä oli vanhas autossa Sun Guardin kalvot.
 
LLumarin kalvon on joo. Kesästä asti ny ja todella hyviltä vaikuttavat.
http://mau.ton.tut.fi/~lancer/kalvot

Muita mitä itse olen käyttänyt ovat olleet SunGuardin kromikalvot edellisessä autossa. Vaikeammat laittaa, mutta hyvät myös.

Halpoja kalvoja en edes suostu laittamaan kenellekään kaverillekaan. Bilteman yms kalvojen laitto on yhtä tuskaa...
 
Nyt pitää vähän ns. nussia pilkkua, koska asialla on merkitystä. Sunguard on motonetin yms. tarvikeliikkeiden myymä pilipalikalvo, se laadukas mistä tod.näk. puhutaan on taas SunGard. Sungardia myy ainakin Rauman Kiiltovaunu hintaan n.20e/metri riippuen vähän tummuudesta.
 
CPfilmsin kalvo oli ainekin ihan hyvää. Sai helposti itsekin asennettua kun oli tarpeeksi tukevaa. Ei myöskään lähtenyt irtoamaan avattavista takaikkunoista vaikka reunaa ei oltu millään käsitelty. Semmonen 5 vuotta niitä kerkis edellisessä autossa kattelemaan ja hyvin piti värin eikä muitakaan ongelmia ollut.
 
Kaverilla oli joskus jotain ihmemerkkistä kalvoa ja se oli kyllä helppo asentaa kun vaan muisti lämmittää sitä kalvoa kuumailmapuhaltimella... Veny nimittäin niinku purukumi :D
 
3M kalvot on kans hyviä..monessa tummennusfirmassa käyttävät sitä.. n.10e/m maksaa...joissain paikoissa enempikin..
 
Mulla on 3M kalvot (nykyään vaan takana) ja oon ollut tosi tyytyväinen. 70% kalvo olis nytten hakusessa, 50% oli kuulemma liian tumma.. 8)
 
Takaisin
Ylös Bottom