"PIMP MY PULKKA" Kilpailu 19.1.2008

Vesku

Autohifi, Lasitummennukset.
Tykkäykset
0
Sijainti
Kokkola
Nyt on talven suurin, kaunein ja tiukin kisaviikonloppu tulossa!
Paikkana Himos ja järjestäjänä Mitsubishi Club Finland.

Pulkan/kelkan saa varustella juuri miten tahtoo, mutta sen tulee kyetä selviytymään mäenlaskusta.
Nopeuskin tottakai vaikuttaa.

Kilpailu on tietenkin maksuton ja täysin leikkimielinen.

TULKAA KAIKKI KATSOMAAN MIKÄ ON KOVIN MÄENLASKU VÄLINE :peukku

Zygi

New Member
Tykkäykset
0
Sijainti
Tampere
Vs: "PIMP MY PULKKA" Kilpailu 19.1.2008

onkos meillä oikein pimp-my-pulkka kiertopalkinto, mulla on kyllä jo viritysaihio ja osatkin valmiina ;D

Zygi

New Member
Tykkäykset
0
Sijainti
Tampere

http://www.himos.fi/blog/index.php?m=default&a=view&id=141

on siä muutamalla rinteellä ainakin lunta, ja jos en väärin muista niin peikkorinteessä sai pulkkaillakin :)

katotaan saako tänään pulkan valmiiksi, tai siis täytyy saada tai täytyy skipata kisat.

jarno

siinä on 4 pyörää,., mitä sitten
Tykkäykset
0
Sijainti
Lappeenranta

hitsi otsikko-osui silmään hieman liian myöhään. Muuten olisin ollut Kovasti hengessä (ja yhtä ruhjeilla) hommassa mukana :peukku

Niko Päivinen

Colt, Lancer, Pajero
Club Member
Tykkäykset
0
Sijainti
Lahti

Jos jollain olisi kuvia ehdokkaista ja itse kilpailusta, niin voisi laittaa tähän (tai linkkejä omiin albumeihin)..?

Itse kilpailusta ja sen tasosta on sen verran sanottava, että seuraavaan kisaan joutuu aihioksi ilmeisesti hommaamaan uuden moottorikelkan? :eek: Nimittäin sen verran kovaa kalustoa oli kaikilla heti kättelyssä, puhumattakaan toteuttamatta jääneistä visioista (team Radantaus).

Tuomaristo voi kertoa itse kommenttinsa, mutta uskoisin, vaikka kilpailu oli tiukkaa, niin tänä vuonna voiton avaimet olivat alustaneonit, karvasisustus ja full-size takaspoileri. ;D

Ylös Bottom