Talviautoksi tuli hommattua 1994 (virallisesti taitaa olla 1995) Dodge Stealth R/T.
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=49196.0 neuvot ja avut tuonne.
Jotta talven seutu menisi jotenkin huolettomammin, niin pientä perusjumppaa tiedossa ja tosiaan, loput viat selviää, kunhan auton saa ajoon..
- etupäähän puslat ja pallot, koiranluut, sekä laakerit
- jarruletkut metallipunoksiin
- kampiakselin stefa vaihdelaatikon päästä (josko tuo on se, mikä vuotaa..)
- jakopää ja vesipumppu, tulpat+johdot
- laturin voinee huoltaa samoilla vaivoilla
- downpipe ainakin, mutta menee varmaan koko putkisto uusiksi
- ruostesuojaus ja alkavan ruosteen poisto sitä ennen
- jos vielä kerkiää, niin huoltaa tuo kaasuläppä
- jos eberille löytyy paikka, niin se tai sitten lohkolämmitin+haara
+ paljon muuta, kalvot pitää vaihtaa ikkunoihin, mitä kaikkea mahtaa vielä vastaan tulla.
Mittarissa on 260tkm ja viimeiset muutama vuosi olleet hieman huonoa, eli auto on pääasiassa vain seisonut lyhyttä ajoa lukuunottamatta. Autohan on tuttu lehdistöstä, kun sitä joku vuosi sitten etsiskeltiin varkaitten jäljiltä.
Auto oli viety ajokunnottomana (akku ja joku ahtoputki irti) ja samassa kunnossa löytyi vähän ajan päästä.
Oikeastaan sillä tuli kiinnostuttua enemmän autosta, kun yhdellä omistajalla oli ollut 10-11 vuotta ja hänen aikana kone on kertaalleen tehty kokonaan uusiksi (kylläkin vakio-osilla.) Tällä hahmolla auto oli ollut jo kanadassa ja tänne muuttaessaan (kanadalainen hahmo) oli tuonut tullessaan ja pitkät ajat vielä omistanut suomessa.
Vaihdelaatikkoon kerran vaihdettu ainakin jotain syncroja suomen aikana, sekä ennen tänne tuloa jakolaatikko (takaisin kutsuna?)
Toki näistä on jo aikaa, mutta jonkunlaista uskoa loi, ettei nyt ihan täysin ehkä ole piloilla..
Oikeat urheiluautot tulee lepoon ja wannabe urheiluautot valmistautuu kauteen.
Siintä se taas lähtee.
Ei mitään pahaa vielä, mutta yksi talvi lisää samallalailla, niin voinee jo tehdä kiusaa enemmän.
Kerrankin on kyllä radion takana tilaa oikein kunnolla.
Onko tämä vakiosovellus aiheesta?
Kissa jäänyt pöydälle.
Panostettu lohkon värjäykseen, kun kerta pois nostettu.
Toivottavasti auto ei jää yhtä pitkäksi ajaksi (ja karkaa yhtä huolella..) kuin muutama edellinen samaan paikkaan parkkeerattu kulkine. Vahva tahto olisi auto saada talveksi ajoon..
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=49196.0 neuvot ja avut tuonne.
Jotta talven seutu menisi jotenkin huolettomammin, niin pientä perusjumppaa tiedossa ja tosiaan, loput viat selviää, kunhan auton saa ajoon..
- etupäähän puslat ja pallot, koiranluut, sekä laakerit
- jarruletkut metallipunoksiin
- kampiakselin stefa vaihdelaatikon päästä (josko tuo on se, mikä vuotaa..)
- jakopää ja vesipumppu, tulpat+johdot
- laturin voinee huoltaa samoilla vaivoilla
- downpipe ainakin, mutta menee varmaan koko putkisto uusiksi
- ruostesuojaus ja alkavan ruosteen poisto sitä ennen
- jos vielä kerkiää, niin huoltaa tuo kaasuläppä
- jos eberille löytyy paikka, niin se tai sitten lohkolämmitin+haara
+ paljon muuta, kalvot pitää vaihtaa ikkunoihin, mitä kaikkea mahtaa vielä vastaan tulla.
Mittarissa on 260tkm ja viimeiset muutama vuosi olleet hieman huonoa, eli auto on pääasiassa vain seisonut lyhyttä ajoa lukuunottamatta. Autohan on tuttu lehdistöstä, kun sitä joku vuosi sitten etsiskeltiin varkaitten jäljiltä.
Auto oli viety ajokunnottomana (akku ja joku ahtoputki irti) ja samassa kunnossa löytyi vähän ajan päästä.
Oikeastaan sillä tuli kiinnostuttua enemmän autosta, kun yhdellä omistajalla oli ollut 10-11 vuotta ja hänen aikana kone on kertaalleen tehty kokonaan uusiksi (kylläkin vakio-osilla.) Tällä hahmolla auto oli ollut jo kanadassa ja tänne muuttaessaan (kanadalainen hahmo) oli tuonut tullessaan ja pitkät ajat vielä omistanut suomessa.
Vaihdelaatikkoon kerran vaihdettu ainakin jotain syncroja suomen aikana, sekä ennen tänne tuloa jakolaatikko (takaisin kutsuna?)
Toki näistä on jo aikaa, mutta jonkunlaista uskoa loi, ettei nyt ihan täysin ehkä ole piloilla..
Oikeat urheiluautot tulee lepoon ja wannabe urheiluautot valmistautuu kauteen.
Siintä se taas lähtee.
Ei mitään pahaa vielä, mutta yksi talvi lisää samallalailla, niin voinee jo tehdä kiusaa enemmän.
Kerrankin on kyllä radion takana tilaa oikein kunnolla.
Onko tämä vakiosovellus aiheesta?
Kissa jäänyt pöydälle.
Panostettu lohkon värjäykseen, kun kerta pois nostettu.
Toivottavasti auto ei jää yhtä pitkäksi ajaksi (ja karkaa yhtä huolella..) kuin muutama edellinen samaan paikkaan parkkeerattu kulkine. Vahva tahto olisi auto saada talveksi ajoon..