Puhelimen osto ulkomailta?

Heffu

Member
Liittynyt
15 Heinäkuu 2005
Sijainti
Forssa
Terve!

Tässä on ollut jonkin aikaa ajatuksena tilata uusi kännykkä, ja ajattelin katsella jos ulkomailla olisi mitään halvalla puhelimia myyvää firmaa. Ainoa mihin törmäsin on liiankin halpa ja epäilykset nousivat pintaan, joten päätin tänne kysellä jos joku on tilaillut puhelimia ulkomailta.

Kyseinen "firma" sijaitsee siis Espanjassa Mobiles-BCN

Onko ketään kuullut/tilannut mitään tuosta firmasta? Haiskahtaa erittäin epäillyttävältä, joten tiedot on enemmän kuin tarpeen.
 

Feppi

Galant Gti Dynamic 4 89, 91, Galant 02,03 Kupla 69
Liittynyt
25 Elokuu 2004
Sijainti
Forssa
Vs: Puhelimen osto ulkomailta?

Mitä olen kavereilta "kuullut" pakkasen kestävyys noissa lämpimän maiden puhelimissa vielä heikompi kuin mitä Suomessa myytävillä.
 

kapsu

Eclipse 2g, '97 4G63 NA
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Hämeenlinna
Vs: Puhelimen osto ulkomailta?

Ulkomailta ostettaessa pitää varmistaa ettei puhelin ole lukittu ja ettei ole kyseessä liittymäpaketti (niitähän nuo liian halvat yleensä ovat).
Ja jos suomenkieliset valikot on tärkeitä, pitäisi sekin varmistaa, jollain merkeillä on erikseen pohjoismaiden malli jossa ko. kielet mukana.
Itse olen saksasta ostanut muutamia kännyjä.. siellä avainsanat on ohne vertrag, ohne simlock ;)
 

Heffu

Member
Liittynyt
15 Heinäkuu 2005
Sijainti
Forssa
Vs: Puhelimen osto ulkomailta?

Tällä hetkellä on siis syynissä tuo Mobiles-BCN, ja myyjän väitteiden mukaan puhelimet ovat sim unlockattuja, ja saksan tehtaalla tehtyjä.

Arvelluttaa vaan kun kyseisestä firmasta ei löydy mitään infoa googlettamallakaan. Hinnat olisi kohdallaan, mutta eipä sieltä parane puhelinta lähteä ostamaan jos sattuu rahat menemään ja puhelinta ei koskaan kuuluisi :-\
Ja lisäksi maksutavat tuolla firmalla ovat suhteellisen p*****t ::)
 

kapsu

Eclipse 2g, '97 4G63 NA
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Hämeenlinna
Vs: Puhelimen osto ulkomailta?

Joo, tunnettuja/hyväksi havaittuja firmoja kannattaa käyttää, uskaltaa hyvillä mielen tehdä maksun tilisiirtona tai visalla.
 

UITTO-

Active Member
Liittynyt
22 Heinäkuu 2006
Sijainti
Tarvasjoki
Vs: Puhelimen osto ulkomailta?

jos toi verkko isketään lukkoon niin kyl suomesta löytyy immeisiä ketkä osaa softata ne usiks auki.
 
Ylös Bottom