Rahanmenoa? -91 Sigmassa laturi rikki?

AnatoliKP

New Member
Liittynyt
25 Elokuu 2006
Juu, eli sigmaatissa latausongelma, laturi lykkää virtaa vaan puolel jännitteel
Oiskos hiilet menny kehnoon jamaan vai mikähän? Ja saako niitä edes vaihdettua erikseen
kun vaikutti niin kovin umpinaiselta tuo laturihärdelli.

Sitten olis viel bonuksena etupään jarruremppakin luvassa... Levyt finaalissa, nekin maksaa jotain varmaan?
 

ralli art

honda accord tourer 2.4 executive 2003.
Liittynyt
8 Syyskuu 2004
Sijainti
jyväskylä
Vs: Rahanmenoa? -91 Sigmassa laturi rikki?

siggessä on ihan perus konstruktio mitsu laturi eli kaikki myös hiilet ovat vaihdettavissa.yleensä sigmassa aiheutuvat lataus viat johtuvat joko öljyä vuotavasta öljykorkin tiivisteestä tai kuluneista hiilistä mikä on normaalia kaikissa tuon ikäisissä autoissa :)
jarrulevyt löytyy ihan tarvike liikkeestä mutta hinta haarukka on melkoinen,eli kannattaa kilpailuttaa liikkeitä.itse sain suhteilla hankittua levyt a 60e kpl.
 

Höylä

New Member
Liittynyt
28 Lokakuu 2005
Vs: Rahanmenoa? -91 Sigmassa laturi rikki?

juu, hiilet saa vaihdettua, mutta ei ihan niin helposti, kuin bosch:n latureihin, eli pitää purkaa laturi ja tinata...

"diodisillan" jouduin myös vaihtamaan, maksoi piru melkein 90 €, mutta nyt onkin laturi sitten uutta vastaava :peukku

laturi

sain edullisesti tuon laturin ja tiesin, että se on paskana, tarkoituksena oli ottaa siitä vain hihnapyörä, mutta innostuin sen sitten korjaamaan...
 

ralli art

honda accord tourer 2.4 executive 2003.
Liittynyt
8 Syyskuu 2004
Sijainti
jyväskylä
Vs: Rahanmenoa? -91 Sigmassa laturi rikki?


sain edullisesti tuon laturin ja tiesin, että se on paskana, tarkoituksena oli ottaa siitä vain hihnapyörä, mutta innostuin sen sitten korjaamaan...
[/quote]

heh..mää oon aina pitänyt käytettyä osaa joka on kunnostettu jopa parempana ku kokonaan uutta..onhan sitä testattu jo satoja tuhansia kilometrejä.. :) ;D
 

AnatoliKP

New Member
Liittynyt
25 Elokuu 2006
Vs: Rahanmenoa? -91 Sigmassa laturi rikki?

Juuh, kyllähän tuo näyttää korkin välistä öljyä räkineen laturinkin niskaan.

Kiitoksia jälleen neuvoista neuvoneille ;D
 

AnatoliKP

New Member
Liittynyt
25 Elokuu 2006
Vs: Rahanmenoa? -91 Sigmassa laturi rikki?

Mitenkäs tuo laturi oikeen lähtee auki? Kaikki pultit oon omast mielestäin irrottanu ja vielä on kanittavinaan jostain? Palan matkaa aukeaa mut sit alkaa jäkittämään.
 

Höylä

New Member
Liittynyt
28 Lokakuu 2005
Vs: Rahanmenoa? -91 Sigmassa laturi rikki?

AnatoliKP sanoi
Mitenkäs tuo laturi oikeen lähtee auki? Kaikki pultit oon omast mielestäin irrottanu ja vielä on kanittavinaan jostain? Palan matkaa aukeaa mut sit alkaa jäkittämään.

taitaa laakeri ottaa hiilen jämiin ::) itse kiskaisin sen väkisin auki... jos päädyt samaan, teet sen sitten omalla vastuulla ;)
 

AnatoliKP

New Member
Liittynyt
25 Elokuu 2006
Vs: Rahanmenoa? -91 Sigmassa laturi rikki?

Ainiin, hoksasin tuossa pään selvittyä että eihän sitä hihnapyörän mutuu vaan piä aukasta vai pitääkö? Kun availee tuota laturii?
Kun ei haluais turhaa purkaa nii kysyn nyt ensin. ;D
 

hepe75

New Member
Liittynyt
2 Huhtikuu 2012
Vs: Rahanmenoa? -91 Sigmassa laturi rikki?

AnatoliKP sanoi
Ainiin, hoksasin tuossa pään selvittyä että eihän sitä hihnapyörän mutuu vaan piä aukasta vai pitääkö? Kun availee tuota laturii?
Kun ei haluais turhaa purkaa nii kysyn nyt ensin. ;D

pitää aukaista ja purkaa "etu" kautta
 
Ylös Bottom