rockauto

3000V6

New Member
Liittynyt
31 Elokuu 2007
Iltaa itse kullekin.

Käyttö ja "harraste" Pajeroon, vm.1991, 3.0L, alkaa jo vaatimaan suurempiakin remontteja, aika kun ei riitä perusteellisempaan entisöintiin vielä.
Joten kysym että onko jollakulla kokemuksia tuosta otsikon varaosapuljusta? Haulla ei löytynyt mitään.

Liikkeen linkki: https://www.rockauto.com

Mitsuihinkin, mm. Pajeroonkin löytyisi kaikenlaista osaa, ja hintakin vaikuttaa ensikatsomallakin edullisemmallta kuin timanttitiskillä tai Motonetissakin. Ja sellaisiakin osia löytyy jotka ovat jo Suomesta hävinneet markkinoilta ja tosi hankalaa löytää muutenkin. Ja jos löydät, niin hinta ei todellakaan ole kohdillaan. Ainakin omasta mielestäni.

Tarvitsisin tosiaan etuylätukivarret, kun ovat läpimädät. En tiedä ovatko kalliit vai ei?

Ja osan osista saisi Englannista. Automaattilaatikon osia ei näköjään saa kuin jenkeistä.


Ohessa tukivarsilinkki: https://www.rockauto.com/catalog/raframecatalog.php?ck[ID]=0&ck[idlist]=0&ck[viewcurrency]=EUR&ck[PHP_SESSION_ID]=6vidu8ba45nobq3f7tsm5c3mm0

Jenkkiautoharrastajat ovat foorumeilla kehuneet kyseistä liikettä.
 

Teemu T.

Member
Liittynyt
10 Tammikuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: rockauto

Olen tilannut ja hyvin toimii.
Kannattaa katsoa, kun tilaa, että osat tulevat samalta varastolta. Se näkyy siellä, kun klikkaillee osia ostoskoriin. Postikulut pompsahtavat, jos osat tulevat eri varastoilta.
 

janza

Member
Liittynyt
23 Maaliskuu 2011
Sijainti
Tampere
Vs: rockauto

Toimii. Ei valittamista, osan palautuskin meni mutkattomasti kun lähettivät väärän osan. Pistivät heti uuden osan tulemaan eikä tarvinnut odottaa vanhan osan palautumista heille.
 

T. Kiili

Mr. Cyborg
Moderaattori
Liittynyt
28 Helmikuu 2004
Sijainti
kotka
Vs: rockauto

olen tilannut useasti. Palautukset toimii myös tarpeen vaatiessa.

tarkkana vaan juuri noiden varastojen kanssa niin ei postikulut karkaa :peukku
 

nostokurki

A121 Galant Sigma 1600GL
Liittynyt
5 Marraskuu 2005
Vs: rockauto

Sama täällä, hyvin on toiminut kunhan jaksaa puljata niin että tulevat samasta varastosta :) nopeammin tulee paketti jenkeistä suomeen kuin satamasta kotiin...
 
Ylös Bottom