rovaniemi miitti 19.9.2009 klo 17--->

MVa~1

Liian korkea ja liian matala..
Tykkäykset
0
Sijainti
Rovaniemi
Vs: rovaniemi miitti

Voishan tuota puuhastella miitin, mutta en ole vain paikkakunnalla kuin torstai illasta sunnuntai iltaan. Viikot töissä pohjoisessa ainakin syyskuun loppuun..

frede

New Member
Club Member
Tykkäykset
0

Joko oletta miitin pitäneet,kiinnostusta olis.En kyl ole rovaniemelt mut eipä täst mene ku tunti ku rolloon aijaa.
MitsuT:n jo tapasin tornion "tuning showssa".

MVa~1

Tykkäykset
0
Sijainti
Rovaniemi

No niin. Ehdotuksia ajalle ja paikalle. Itse suosin aianki muutaman viikon vielä perjantai ja lauantai iltoja.

Moppi

New Member
Tykkäykset
0
Sijainti
Kemijärvi

pahus kun en enää asu rollossa mut tuntipa tässä menis ajaessa sinne mut työt taas estää parit seuraavat perjantai-illat.lauantai-iltaisin ois ehkä mahdollista jos joskus järjestetään miitti :peukku

MitsuT

"muista tankata!"
Tykkäykset
0
Sijainti
rovaniemi

Hyvän suosion saaneet "laavumiitit" pidetään nyt noD'fex:n toimeenpanemana viimeistä kertaa tälle syksyä

pe 26.9 klo. 19.00 Alakorkalon laavulla

Perinteistä settiä luvassa, autojen ihmettelyä, turinointia ja makkaran käryyttämistä. Omat eväät mukaan!

Mukaan vaan kaikki vähänkin touhusta kiinnostuneet, menopelillä ei ole väliä...sana kiertämään!

[size=7pt]Miitit ei toki lopu tähän vaan syksyn ja talven mittaan miittaillaan sitten huoltsikoilla kuuman kahvin merkeissä...niistä myöhemmin.

Moppi

New Member
Tykkäykset
0
Sijainti
Kemijärvi

uijui,nyt MitsuT pisti hyvän ajan,mulla ois lauantai vapaa ni ei pelkoa töistä,Jos hyvä tuuri käy ni tuun paikan päälle kuhan mulle ensin selvitetään mis toi paikka on :-\ :peukku

sipsu

Galant 2.0 GLX
Tykkäykset
0
Sijainti
pohjosen suunta

:) eipä kyllä itelläkään tuolloin ole kalenterin kohalle ilmestynyt merkintöjä....jos ei vaan sit heilahda töissä nakkihommia....katellaan jos sitä kehtaapi tulla häiritsemään alan ammattilaisia....

Moppi

New Member
Tykkäykset
0
Sijainti
Kemijärvi

joo,nyt on vaakalaudalla tää mun tulo :-\ auton piti olla pajalla tän vk.lopun mut ei tullu osia -> ensviikonlopuksi se remppa,ellen sitte pääse jollai muulla autolla,sillähän ei ollu väliä :peukku

MitsuT

"muista tankata!"
Tykkäykset
0
Sijainti
rovaniemi

nyt on kartta lisätty,runsain mitoin paikalle vain. AUTOLLA EI VÄLIÄ,KUNHAN HYVÄ MEININKI! :D :D

ot:sipsun taisin eilen pongata tuos prismanvalois,ajelit kaupunkiin päin :)

frede

New Member
Club Member
Tykkäykset
0

Pitääpä melkeen yrittää eksyä paikalle.Sää ennuste lupasi vaa aikas reiluu vesisadetta,toivottavasti muuttuu toi ennuste.

Moppi

New Member
Tykkäykset
0
Sijainti
Kemijärvi

pitää linjavaunulla tulla rolloon ja jollai sit tapahtumapaikalle,enköhän minä jostaipäi rovaniemeä saa kyytin :)

sipsu

Galant 2.0 GLX
Tykkäykset
0
Sijainti
pohjosen suunta

täähän näyttää hyvältä; vettä tulee ku saavista (mikä maan mainioin sää kärryyttää hiilaria), joutu saikulle tälle päivää antibioottikuurin kera (taidan aloittaa huomenna)...

Iltaa odotellen! ;)

Moppi

New Member
Tykkäykset
0
Sijainti
Kemijärvi

mjoo :seina oon sitte vissiin kattonu väärin ton linjavaunu-aikatauluhomman ja linjavaunu on menny jo >:
nyt pitäs pikkuhiljaa alkaa taikomaan tota kyytiä ku täältä peräkylästä ku ei tuu enempää busseja eikä omaa autoa tällä hetkellä.. :seina :seina

editti: tää taitaa jäähä minulta sit väliin ku ei mistään tunnu kyytiä saavan ...kele,ois niin haluttanu tulla ku ei tää niin kaukana oo mut siltiki on. :mad: :mad:

Tykkäykset
0
Sijainti
Kemijärvi/Rovaniemi

otetaas tätä vähän esiin :p
eli tuli tänne pohjoiseen nyt saavuttua ja vois kaffetella täälläkin päin jos vain löytyy kiinostuneita harrastajia jos saataisiin vaik tuo tampereen miittien kävijä ennätys samalla rikottua ;D
ehdotuksia ajalle ja paikalle voitais alkaa katsoo :D

Moppi

New Member
Tykkäykset
0
Sijainti
Kemijärvi

eli pe.14.11 vai la.15.11?, mulle ainaki sopis_ellei_ taas tuu jotaki esteitä, mutta toivotaan että pääsis paikalle jos kokoonnuttas

MitsuT

"muista tankata!"
Tykkäykset
0
Sijainti
rovaniemi

joo elikäs mieki tarkotin viikolla joku ilta. itse olen viikonloppuna MM cupissa levillä. eli ehdotan keskiviikko 12.11.2008 klo:19:00 napapiirin shell miten on ??

MitsuT

"muista tankata!"
Tykkäykset
0
Sijainti
rovaniemi

Talvinen huoltsikkamiitti

Rovaniemellä, Erottajan Teboililla sunnuntaina 14.12. klo. 15.00 alkaen. Autoparkkina viereinen teatterin parkkipaikka.

Kalustosta riippumatta kaikki aiheesta kiinnostuneet ovat tervetulleita!

lisää aiheesta www.nodfex.com

MVa~1

Tykkäykset
0
Sijainti
Rovaniemi

Tunturirallin aikaan vois olla hyvä. Jos sattuu aikaa järjestyyn.. sais vähän noita etelän jäseniäkin paikalle. Ainoa huono, että huollossa ja kilpailemassa olevilla tiukka aikataulu.
Torstaina shakedownin jälkeen? tai ennen? toki shakedownin jälkeen auton tarkastus kuitenkin..
Perjantaina tai lauantaina vaikka huoltoparkissa.. toki jos on kilpailemassa, niin sitte ei sekään onnistu ja huollossa saattaa olla kiire..

Ois varmaan clubilaisia ja foorumilaisia Rovaniemellä, mutta en tiiä onko ees mahollista järjestää niin että kaikille sopii

MitsuT

"muista tankata!"
Tykkäykset
0
Sijainti
rovaniemi

Kevään ensimmäinen monimerkillinen miitti ja samalla kesäkauden avajaiset pidetään

9.5. klo. 18:00 alkaen Alakorkalon laavulla

Luvassa taas perinteistä settiä, autojen ihmettelyä, tarinointia ja omakustanteista makkaraa ja mehua. Sana kiertämään

MVa~1

Tykkäykset
0
Sijainti
Rovaniemi

Kyllä kai kisat on suunnitteilla, mutta pieniä ongelmia koska varalaskupaikan asfaltti on niin huonossa kunnossa.. Saa nähdä miten käy, mutta ymmärtääkseni järjestelyt on käynnissä..

Ylös Bottom