Service/workshop manuaali neloseen

weedee

New Member
Liittynyt
6 Tammikuu 2010
Onko joku löytänyt korjaus/huolto manuskan neloseen, missä selitetään tumpelolle kuvien kanssa vaihe vaiheelta esim. jarrupalojen vaihto kuten Alfamer/Haynes oppaissa? Latasin jonkun PDF nivaskan minkä löysin haulla täältä, mutta siinä ei yksinkertaisia juttuja käsitelty ollenkaan.

Jos on tullut vastaan joku hyvä paperiversiokin, niin nimeä kehiin. Nyt olis tarvis tuollaiselle.
 
Vs: Service/workshop manuaali neloseen

weedee sanoi
Onko joku löytänyt korjaus/huolto manuskan neloseen, missä selitetään tumpelolle kuvien kanssa vaihe vaiheelta esim. jarrupalojen vaihto kuten Alfamer/Haynes oppaissa? Latasin jonkun PDF nivaskan minkä löysin haulla täältä, mutta siinä ei yksinkertaisia juttuja käsitelty ollenkaan.

Jos on tullut vastaan joku hyvä paperiversiokin, niin nimeä kehiin. Nyt olis tarvis tuollaiselle.

Oman tietoni mukaan niissä on lueteltu : Mahdollisesti tarvittavat työkalut(erikois) , osat mitä pitää ennen jotain kyseistä työtä purkaa , sekä löytyy osa luettelot ja kuvat.

Eli loput ovat ammattitaitoa. Mitään : Näin minusta tulee Lancer Evolution huoltaja harjoitus kirjoja ei taida löytyä.
 
Vs: Service/workshop manuaali neloseen

MLR:stä ainakin löytyy Workshop- ja Technical Info manuaalit.
 
Vs: Service/workshop manuaali neloseen

Joo tuolta MLR:stä katsoin itsekin, vaatii tosin maksullisen jäsenyyden että pääsee käsiksi noihin dokumentteihin. Oletko itse jäsen tuolla ja päässyt tutustumaan tarkemmin manuaaleihin?

Kaikkein eniten kaipaisin sellaisia ohjeita missä kerrotaan vaikkapa miten tarkistetaan ja vaihdetaan peräöljyt, mikä on varmaan teille lasten leikkiä ja aivan itsestään selvä temppu. Mulla ei vain ole harmainta aavistustakaan kyseisestä toimenpiteestä, koska en ole ikinä joutunut asiaa miettimään, mutta haluaisin itse oppia tekemään ja entisiin autoihini olen onnistunut vaihtamaan paljonkin kulutus osia juuri tuollaisten oppaiden avulla.
 
Vs: Service/workshop manuaali neloseen

No minkä paketin sitten latasit? Ei niitä ole kuin tuo yksi WorkShop Manual (WSM) joka on itse asiassa lisäys perus-lancerin oppaaseen eikä siten käsittele kaikkea, esimerkiksi juuri jarrut käsitellään vain eroavaisuuksien suhteen. Sama paketti tuo MLR:n sivuilla oleva manuaali.

WSM:ssä käsitellään kyllä peräöljyn vaihto eli näytetään missä proput ovat, mikä on oikea öljytaso ja mitkä ovat kiristysmomentit. Sen seikkaperäisempiä ohjeita ei ole.

Vanhempiin Evoihin ei ole noitakaan englanniksi, joten aika tyytyväinen saat jo olla ;D
 
Vs: Service/workshop manuaali neloseen

weedee sanoi
Joo tuolta MLR:stä katsoin itsekin, vaatii tosin maksullisen jäsenyyden että pääsee käsiksi noihin dokumentteihin. Oletko itse jäsen tuolla ja päässyt tutustumaan tarkemmin manuaaleihin?

No 40 € ja saat kasantarroja , hiton hyvän lehden 4-5 kertaa vuodessa ja paljon kavereita. + Foorumin myynti palstalle pääset kaikkiin ilmoituksiin heti kun ne ilmestyy + vaikka mitä muuta. :peukku

Ei ole kallista. ;)
 
Vs: Service/workshop manuaali neloseen

-JP- sanoi
No 40 € ja saat kasantarroja , hiton hyvän lehden 4-5 kertaa vuodessa ja paljon kavereita. + Foorumin myynti palstalle pääset kaikkiin ilmoituksiin heti kun ne ilmestyy + vaikka mitä muuta. :peukku

Ei ole kallista. ;)

Ja voi lähteä vaikka Spahan ajamaan rataa :)

On kyllä ihan rahan arvoinen jäsenyys jo pelkästään ton lehden takia.
 
Takaisin
Ylös Bottom