Sigma ohjaustehostin

korsma

Galant GTi Dyn-4, Sigma 24v
Liittynyt
6 Toukokuu 2003
Sijainti
Lappi
Mitäs metkuja liittyy siihen tehostuksen määrää säätelevään systeemiin, tai yleensä tähän?

Oli kylillä käydessä erikoisen raskas ohjaus, kotona taas normaalisti tehostettu. Hihna ei luista ja nestettä on.
 

korsma

Galant GTi Dyn-4, Sigma 24v
Liittynyt
6 Toukokuu 2003
Sijainti
Lappi
Vs: Sigma ohjaustehostin

Tsempatkaas nyt. Ohjaako sitä tehostimen solenoidia joku boksi ja jos, niin missä se on.
Onko se solenoidi tavannut muilla ja muissa vastaavan ikäsissä mitsuissa hajoilla?


Niin ja ei ole 4ws malli.
 

samitsu

Turbo yössä...
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
29 Tammikuu 2004
Sijainti
Taipalsaari
Vs: Sigma ohjaustehostin

Tehostus taitaa muuttua ainakin moottorin kierrosluvun perusteella ja sitä voi yrittää kokeilla paikallaankin...? Boxi pitäis olla keskikonsolin etuosassa tai ehkä lähinnä kojelaudan alla tai sisällä siinä keskikohdilla...?
 

korsma

Galant GTi Dyn-4, Sigma 24v
Liittynyt
6 Toukokuu 2003
Sijainti
Lappi
Vs: Sigma ohjaustehostin

samitsu sanoi
Tehostus taitaa muuttua ainakin moottorin kierrosluvun perusteella

Niinpä tietysti, onhan isoilla kierroksilla mehut liikkeellä astetta lujempaa ja virtausta rajoitettava?

Em. sopii kuvioon, kun olin menossa päästömittaukseen ja tuli "lämmitettyä kattia" mennessä enemmän kuin ihan hetkeen ;D


Onkos sitä säädintä joku irroittanut? Lienee hammastangon kulmavaihteessa? Onko sillä joku likaantumisen mahdollisuus, että siksi jumittaa?
 
Ylös Bottom