Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.
Johan oli savotta, mutta nyt on auto taas pyörillään ja huomenna aamusta vien sen konttorille näytille. Hengityssuojaimen suodattimista meni joku filtteri niin tukkoon, että maskin sisällä oli pahempi käry kuin ilman ja viimeiset sumutukset piti tehdä ilman maskia ja tallin ovi auki... Ei varmasti tee hyvää, mutta tulipahan tehtyä loppuun asti.
Nostelin kesätassuja jo tänään hollille viikonlopun vaihto-operaatiota varten ja muistin renkaat nähtyä, että mitä jäi talven aikana tekemättä. Tarkoitus oli vaihtaa kahteen vanteeseen toiset kumit sisäreunastaan nahkoille kuluneiden kumien tilalle hyvissä ajoin, mutta kun ei muista niin ei muista, kele. Toinen setti oli kyllä odottamassa valmiina varastossa, mutta kun tuo muisti ei ole niitä vahvimpia osa-alueita, niin täytyy koittaa löytää huomenna joku paikka maanantaille ennen kulmien säätöön menoa. Matin Renkaasta ja Hyrylän Vianorilta kysyn ainakin ensiksi, mutta saa nähdä ehtivätkö näin nopealla aikataululla sesonkiaikaan. Joka paikassa kun ei onnistu 20" kumien vaihto fiksusti ja vanteita ruhjomatta, mutta noissa on ainakin aiemmin saanut hyvää palvelua ja tekevät laadukasta jälkeä ilman jälkiä. Saakeli, että on sana hallussa... Ei tainnut tosiaan tehdä hyvää hengitellä massahöyryjä... ;D
Tästä seurasi onneksi se hyvä puoli, että muistin tänään vihdoin tilata Uniballit Sarlinilta säädettävien ylätukivarsien tekoa varten ja aiemmin hommasin jo uudet tarvikeylätukivarret aihioiksi, joten kohta loppuu eturenkaiden kuluminen sisäreunoista, vaikka alustan säätäisi reilusti alempaan asentoon.
Jäädään jännittämään huomista konttorilla käyntiä... 8)