Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu
Nyt kun alkaa olla aikaa hieman takana tosta shokista, kun huomasin sen oikeanpuoleisen etuvetarin sisemmän suojakumin paskoutuneen, niin vaivauduin avaamaan ASA:n.
Jos nyt oikein tajusin tuosta niin MB526894 ois BOOT KIT, FR AXLE JOINT, RH sitä vois saada järkihintaan vielä jostain, kysymys onkin lähinnä että kauanko se on ollu rikki ja kannattaako ottaa suosiolla koko nivel.. googlella vilkaistuna sitäkin vois saada.. se ois sit MB526892 JOINT KIT, FR AXLE SHAFT, RH
Semisti ahistaa kun laittaa sinne uudet rasvat ja kumin, ja alkaa se 8g galluista/leguista tuttu ravistus kiihdytyksessä.
Tossahan on vähän se homma että pitäs varmaan samalla korjata syy, eli vaihtaa ne laatikon tarvikestefat noihin OEM kamppeisiin mitkä ollu jo muutaman vuoden tossa oottamassa motivaatiota. Sehä ei oo sit enää homma eikä mikään kun vetari on riuhdottu mäjelle.
Ongelma on siinä että mulla kun ei oo tallissa nostureita tai monttuja, niin vaihteistoöljyt muodostunee ongelmaks kun niitä ei välttis pääse laskemaan pois, ja vaik pääsiskin niin ei pääse lisäämään kun ei mahdu kääntämään proppua auki.
Onhan tuo muutenkin vähän sellanen "viinaa pittää juua" projekti, varsinkin kun jääratakausi on parhaimmillaan eikä huvittas pitää galanttia parkissa yhtä viikonloppua. :ruoskaa