soitin johoissa vikaa kait? auttakaa!!!!

U

ubersoldat

Guest
mulla on kuukauden vanha pioneer deh-30mp soitin mutt sen on liitetty alkuperäisiin johtoihin mutta kun käännän avainta acc asentoon niin se ei käynisty itsestään ja kojetaulun kellokin nollautuu täysin no mä säädän ne uudestaan soittimen ääni laadut jne... niin mä pistän virrat pois kokonaan mutta en ota avainta pois niin säädöt on paikollaan mutta kun otan avaimen pois kaikki nollautuu täysin soitin on kuin siihen ei ois säädetty mitään ja kello sanoo samoin joten antakaa hyvii vinkkeitä mitä mä teen!!!! ???
 
Kytke soittimen toinen virta johto(olikohan se heräte?) sellaiseen johtoon johon tulee jatkuva virta virtalukosta riippumatta, eli esim suoraan akulta..

-Eki
 
ubersoldat sanoi
mulla on kuukauden vanha pioneer deh-30mp soitin mutt sen on liitetty alkuperäisiin johtoihin mutta kun käännän avainta acc asentoon niin se ei käynisty itsestään ja kojetaulun kellokin nollautuu täysin no mä säädän ne uudestaan soittimen ääni laadut jne... niin mä pistän virrat pois kokonaan mutta en ota avainta pois niin säädöt on paikollaan mutta kun otan avaimen pois kaikki nollautuu täysin soitin on kuin siihen ei ois säädetty mitään ja kello sanoo samoin joten antakaa hyvii vinkkeitä mitä mä teen!!!! ???

Harjoittele hieman kirjoittamista..
Mutta asiaan.
Sulla ei soitin maadoitu ollenkaan, ja virrat otettu mistä sattuu, valmistaudu tulipaloon..

Kytke soittimen keltainen johto siten että siihen tulee koko ajan +12V jännite, riippumatta avaimen asennosta.
Punainen johto virtakytkimen acc +12V tieto, eli käännät avaimen acc asentoon ja mittaat mihin tulee +12V, ja kun käännät avaimen 0-asentoon niin jännite putoaa 0V.
Musta johto kytketään auton runkoon.. ja siis runkoon, älä kytke mihinkään johtoon vaan kytke suoraan runkoon..
 
Takaisin
Ylös Bottom