Niin tuossa kun tuli nyt hommattua tuo kiina openport 2.0 kaapeli ja siihen kaveriksi sitten ostin EvoScan:n niin kuinkas tuota nyt pitäisi tulkita.
Tuossa on nyt nuo logatut arvot tyhjäkäynnillä, kun moottori oli lämmin. Jossa siis ainakin kierrosnopeus on suht oikealla tontilla. Akun jännitekin on varmaan melko lähellä tuossa tyhjäkäynnillä.
Throttle position on jotenkin käänteisesti ajateltuna, kun kaasua painoi niin tuo prosenttiluku pieneni.
Sen lisäksi tuossa on nuo vikakoodit luettuna tuossa oikeassa alakulmassa, tosin siinä lukee että ne olisivat sopivia vaan ennen 1996 valmistettuihin mitsubisheihin, olisikohan tuosta alasvetovalikosta pitänyt valita joku muu moodi. Kun taas moottorivikavalon vilkutus koodista sain 56 joka jonkun listan mukaan oli taaempi lambda anturi.
Onkos nuo lukuasetukset edes sinnepäin oikeita?
Tuossa on nyt nuo logatut arvot tyhjäkäynnillä, kun moottori oli lämmin. Jossa siis ainakin kierrosnopeus on suht oikealla tontilla. Akun jännitekin on varmaan melko lähellä tuossa tyhjäkäynnillä.
Throttle position on jotenkin käänteisesti ajateltuna, kun kaasua painoi niin tuo prosenttiluku pieneni.
Sen lisäksi tuossa on nuo vikakoodit luettuna tuossa oikeassa alakulmassa, tosin siinä lukee että ne olisivat sopivia vaan ennen 1996 valmistettuihin mitsubisheihin, olisikohan tuosta alasvetovalikosta pitänyt valita joku muu moodi. Kun taas moottorivikavalon vilkutus koodista sain 56 joka jonkun listan mukaan oli taaempi lambda anturi.
Onkos nuo lukuasetukset edes sinnepäin oikeita?