suorakykentä evo 3

pekmi

New Member
Liittynyt
17 Heinäkuu 2012
Mistähän kannattaisi alkaa kyselemään suorakytkentävaihteistoa evo 3 seen? onko jollain tietoa onko tuohon vaihteistoon mahdollista päivittää vain sisuskalut suorakytkennäksi/suorahampaiseksi ilman isoja koneistuksia vai onko helpompi vain ostaa koko laatikko? paljonko vakio kulmavaihde kestää tehoa/vääntöä? tuli tehtyä vähän raju moottori eikä ole oikeen kokemusta näistä evojen voimansiirroista...
 
Vs: suorakykentä evo 3

Mulla on gti galantissa vakio 150hv kulmavaihe ja hyvin kestäny 350hv lukemia..ja kuulo puheitten perusteella samanen kestää +500/+600hv:taki et jos vois jottai päätellä nii luulis kestävän mut tiiä sanoa sit varmana..uutena suorakytkentä makso monen monta tonnia ::)
 
Vs: suorakykentä evo 3

uudempiin evoihin sais ainakin suorakytkentä värkit vakiokuoriin. noita holingerin vaihteistoja olis myynnissä mutta hinta on sitten jotain ihan tähtitieteellistä. no, katotaan miten paikat kestää, moottorista kuitenkin tuloo helposti yli 500hv/700nm niin siitähän saadaan sitten kestotesti. ompa siellä kyllä yli 100 000 ajetut vakioveivit ja männätkin ;)
 
Vs: suorakykentä evo 3

pekmi sanoi
uudempiin evoihin sais ainakin suorakytkentä värkit vakiokuoriin. noita holingerin vaihteistoja olis myynnissä mutta hinta on sitten jotain ihan tähtitieteellistä. no, katotaan miten paikat kestää, moottorista kuitenkin tuloo helposti yli 500hv/700nm niin siitähän saadaan sitten kestotesti. ompa siellä kyllä yli 100 000 ajetut vakioveivit ja männätkin ;)

aiot siis ottaa koneesta missä on vakioveivit ja männät yli 500 hevosvoimaa??
 
Vs: suorakykentä evo 3

simonsays sanoi
aiot siis ottaa koneesta missä on vakioveivit ja männät yli 500 hevosvoimaa??

No mutta ei tarvi tossa kohtaa huolehtia voimansiirron kestävyydestä, kyllä se kone kilahtaa ensin :)
 
Vs: suorakykentä evo 3

Mitä palikkaa mahtaa evossa olla jos pääsee helposti 500 yli??
Löytyykö dynolappuja??
Itellä on ainakin vielä vakiovoimansiirto kestäny.
Mutta saahan kaiken rikki jos haluaa...
 
Vs: suorakykentä evo 3

ppg aikahyvä vaihtoehto jos haluaa laadukkaan suorakytkennän ja sen pystyy laittamaan vakio kuoriin. mutta itse olen ajanut kolmosen vakio voimansiirrolla sprinttiä kohta vuoden eikä ole hajonnut kun vetoakseli ja etutasauspyörästö sekä kitkalukon levyjä, jotka tuntuu olevan kulutustavaraa asfalttirenkailla ja tehoa on se 430hv/600nm, vaihteistoa en ole säälinyt hetkeäkään muutakun lähdössä aina luistatan sen verran että ei katkia kaikki akselit.
 
Takaisin
Ylös Bottom