Suositeltavat katsastusasemat PK-seudulla

Sandeels

Member
Liittynyt
10 Maaliskuu 2016
En vastaavaa kovin tuoretta topiccia löytänyt joten tänne voisi listata pääkaupunkiseudun katsastusasemista risuja ja ruusuja mitä on mitsujenne kanssa tullut, nipotetaanko turhasta, yleinen palvelun taso, ystävällisyys jne, sekä suositella asemia jotka todettu hyväksi.

Itsehän vasta mitsuihin tässä tutustun ja olis omaan evoon eka leima sekä muutoskatsastus edessä ja mietityttää että mihinkä veis. Herttoniemestä on melkeinpä kaikilta katsastusasemilta huonoja kokemuksia niin minulla kuin kavereillakin (mm. terveestä pohjasta lyöty lekalla ja kangella väkisin läpi että saa hylyn, meinattu jopa tiputtaa auto nosturilta jne)
 

tommyz

DSM FTW
Liittynyt
19 Joulukuu 2011
Sijainti
Helsinki
Vs: Suositeltavat katsastusasemat PK-seudulla

Ruka-katsastus espoossa todettu toimivaksi. Ei valitettavaa.
 

MakeM

Active Member
Liittynyt
2 Elokuu 2008
Sijainti
Espoo
Vs: Suositeltavat katsastusasemat PK-seudulla

Mä olen käynyt Mankkaan A-katsastuksessa, ei halvin, mutta tähän asti toiminut mukavasti.

Täältä voi katsella, arvosana määräytyy siis käsittääkseni sen mukaan miten asema täyttää jonkun todennäköisyysmallin läpimenolle. Suomeksi: huonompi on parempi ;D
http://www.trafi.fi/filebank/a/1422458919/1ed9e67005908be3c337afcd75177782/16715-Laatuarvosanat_1_1_2014-31_12_2014_2.pdf
 

masterboy

Member
Liittynyt
10 Heinäkuu 2008
Vs: Suositeltavat katsastusasemat PK-seudulla

Jos Itä-Vantaalla asuu niin suosittelen Ilolan Plussaa. Huomauttavaa ja korjauskehotuksia antavat mutta jälkitarkastusta eivät vaatineet. :driver
Vastaavasti Porttipuiston katsastus vaatii jälkitarkastuksen palanneesta seisontavalosta. :seina
 

TSAP

Member
Liittynyt
18 Kesäkuu 2018
Vs: Suositeltavat katsastusasemat PK-seudulla

Juuri kävin leimalla kesäpirssillä Järvenpäässä. Ei mitään huomautettavaa. On meinaan hyvä paikka käydä näyttämässä :peukku Kaveri osaa asiansa ja sanoo kyllä asiasta mutta ei turhaan "etsi" vikoja. Harrastaja hän ollut itsekin niin osa suhtautua oikealla asenteella.
 
Ylös Bottom