Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
T. Kiili sanoiAinakin yleisen pyöristämissäännön mukaan, tuo 135.6 pitäisi pyöristää ylöspäin ja sanoohan sen maalaisjärkikin että enempi se on 136 kuin 135 ;D Kyllä meinasin tästä vielä käydä kysymässä, ja mietin että pitäisikö sitä mitsubishiltä pyytää semmonen paperi että siellä ei mitään ole sitä vastaan että tommonen moottori laitettais tuohon nelikkoon / lausunto että se on ihan hyvä swappi (esim hyundailta sain todistuksen tälläisestä, vastaava tilanne jossa laitettiin semmoinen moottori autoon jota siinä ei vakiona ollut)
AYE_GTI sanoiSamalla periaatteella sen 135.6 vois pyöristää 140, mut sit se on yli 20%
Oliko tuossa hyundain hommassa sit tehokkaampi kone kuin tuo 20%?
Jos oli niin kysäse sitten samalla, et haittaako jos tuommosen vr-4 / evo III koneen laittas, et eihän haittaa ;D
AYE_GTI sanoiJaa hävisipä kirjotus netin syövereihin.... Noo tehhään uusi...
Tuolta http://www.kustcar.com/site/huolto.html kun lataa tuon linkin niin sieltä voi varaosanumerolla hakea mitä niillä on hyllyssä.
Itelle hommasin tuon nelikon harvinaisempia osia mm. jarrurummut ja juurikin ne taka-akselin kiinnitys osat runkoo ja n.2m pitkät runkoaisat molemmin puolin, tuolta.
T. Kiili sanoiMitä maksoit noista, sain päivän tarjouksen 90eur /kpl. Kuulostaa kohtuu jäätävältä per metallipalikka.
AYE_GTI sanoiEnpä muista ennään... Semmonen kutina, et olisko ollu satasen luokkaa pari? Ehkä... Tuli muutakin hilpettä sieltä...
Ne runko palkit tais olla sen 100e kappale ;D
Mutta yritäppä ite tehdä, samalaiset ;D
Toki 4-5mm levystä hitsaamalla tullee ihan kelpo korvakot, jopa paremmat...
T. Kiili sanoiToisaalta jotenkin näkisin että tulevaisuuden ratkaisu olis tehdä alumiinista kaikki tommoset (korvakot, tukivarret ym) mutta onkohan siinä väsymis murtumisen riski kovakin?
T. Kiili sanoiNyt 40 puukkosahan terää myöhemmin kaikki taka tukivarret on irti 8)
DaJackal sanoiJustiinsa tänään ko. teriä ostaneena: taisi terät tulla kalliimmaksi kuin itse projektiaihio? ;D
AYE_GTI sanoiTuliko sulle ihan uudet nuo tukivarret 2+2kpl? Kun oli sulla tuo kuvakin tuolla...
Oliskohan mitään tehdä ite uudet? Vaikka kirkkaasta ja vaikka samalla tekis säädettävät / jatkettavat, kierretanko, mutteri viritykset ;D
Niko Päivinen sanoiLöytyikö perän sisältä lukoton murikka (kuten noissa kai defaulttina on)?
AYE_GTI sanoiEtuiskarit sopii ainakin evo 4:n alustasta suoraan, mut takaiskarit on
niin lyhyet C77 nelikossa, et perä nousis varmaan 10cm...
Muistaakseni jossakin luki, et samanikäsessä Eclipessä olis saman mittaset
takaiskarit, et löytyskö semosen alustaa jostakin. Luulis et siitä etusekin sopis.
Jahvetti sanoiTarviikko Toni niitä lautasia siihe etten yläpäähä? Bc lle ?
T. Kiili sanoiEtuvetoisen gti:n takaiskarissa ainakin oli lautanen samassa kohtaa kuin noissa supertouringeissa mitkä alla oli, noin niinkuin karkeasti silmällä katsoen.
T. Kiili sanoiNiin ja siis palatakseni tuohon iskarin sopimisongelmaan, moni kataloogi näyttää tuota 1g eclipsen kanssa samaa iskaria taakse, mikä taas on monessa katalogissa samaa tavaraa kun galanteissa 84-92 ;D
Niin kun tallinnassa oli puhetta että saatat tarvita ne lautaset siihen etutolpan yläpäähän jos hommaat bc n alustanT. Kiili sanoiAvaa vähän lisää, ei ihan mieli kanna niin kauas että muistaisin tarkemmin ;D
Onko tämä koversio edennyt?