nostokurki
A121 Galant Sigma 1600GL
- Liittynyt
- 5 Marraskuu 2005
Haukut tänne ;D
Naissahan on yksi kajari paikka keskella kojetaulua (4x7") ja kaksi hattuhyllylla, joista vain toinen tarkoitettu kaytettavaksi.J. Puhakka sanoiainoat miinukset ovat oviin puhkaistut kaiutinpaikat (P*KELE) ja suuremmaksi sorvattu soittimen paikka.
tuppaa olemaan sama kohtalo kaikissa tuon ikäisissä mitsuissa, parastahan on se että yleensä kojelaudassa on omat paikat 3"-4" kaijuttimille usein mutta kukaan ei osaa niihin päästä käsiksi jolloin ruvetaan sit oveen pistelee reikiä, tai suoraan kojelaudan päälle..
soittimen sorvaukseen olen törmännyt lähes kaikissa omissa peleissäni ja hieman muidenkin, niissä kun vakiona on vain se EI-iso standardin mukainen radio ollut, ja se on huomattavasti pienempi..
MetalMan_ sanoiTota ööh, mihinkäs kumman pilipalihuoltoon sä oot sigman vieny, jos kerran kone pitää ottaa irti ja menee vielä perkeleesti aikaakin :nykii
Ei helkutti, vanhaan takavetoseenhan hihnan vaihto pitäs onnistuu sokkonakin ja noin puolessa tunnissa :nykii Ainakin jos tilaa on vähänkään yhtä paljon kuin rwd galantissa niin ei jumpe, silimät pyöreenä :nykii :nykii pittää kyllä ihmetellä jos kone pitää irti ottaa :nykii :nykii
nostokurki sanoiEi, kyl teiltä on nyt mennyt juttu vähän ohi. Sigmaan on vaihdettu hihnat alle kymppätonni sitten, Galantin vein huoltoon 300tkm pyörähti joku aika sitten täyteen E33A:ssa ja ajattelin viedä jakohihnan vaihtoon kun viimeisestä vaihdosta ei ollut tietoa.
Sigmassa ei muuta ongelmaa kuin kuskin ovi, joka aukeaa kun avaa ikkunan ja nostaa kahvasta ;D
ast sanoiHieno peli mutta pakko kysyä miksi ihmeessä valkosivurenkaat? Onko noissa tosiaan ollut alkuperäisenä sellaisia? Itse olen aina kuvitellut että ne kuuluvat enemmän pari vuosikymmentä vanhempaan kalustoon.
ST sanoiKun "pukitat" auton pidemmäksi aikaa,niin katso että tulee yhtä "korkealle" edestä ja takaa,muuten runko voi vääntyä pidemmässä juoksussa..
Mulla on yksi setti joka on varattu oman alle, talvikumeista en muista oliko orkkis vanteet, Gallulla saattaa olla orggis vanteita, heita sille privaa..nostokurki sanoiAlkuperäiset vanteet kun on vielä hakusessa, ja todellakin kiven alla...
Hyeena sanoiJotenkin tuttua, Gallukin vihjailee valilla etta omatkin projektit pitais saada mahtumaan omiin tiloihin..
Sullahan on museoinnin suhteen sama kun meilla, juuri napsahti lisaa aikaa.
Tosin pitaakin muistaa tonkia miten se meni, laskennallinen 30v on kasassa 2009 (pyorealamppuisten valmistus loppui -79, -80 oli tuplilla neliskanttisilla, viimeinen valmistuovi on merkitseva), mutta onko autolla ikaa 30v vasta 2010..
ST sanoiTolu.
Pysyy home jopa hetken aikaa poissakin,ainakin seuraavan kausisäilytyskerran.
Jo pariin otteenseen sillä käsitellyt vöitä (hanakasti lähtevät 1-2V uudestaan homehtumaan),sitä aikaisemmin tuli kokeiltua myös vaikka mitä,mutta ei kestänyt kuin muutaman viikon ja olivat uudestaan homeessa.
Mistähän sekin johtuu,koska penkit ei ole homeessa.?
Mixo sanoiMinkäs merkkinen akkulaturi? Hinta? Mistä saa?
Imperio sanoiMotonetissä on myös nuita irtonaisia suojakumeja. Muutaman euron kipale näky olevan kun joku päivä tässä kattelin...
A.Pirinen sanoionnex olokoon leimasta eukku ...ja eiku kovvoo :driver
Windrider sanoiItse kiinnitin helmalistat siten, että laitoin ensin helmakotelon reikiin muoviset ruuvinkiinnikeklipsut, sitten leikkasin pellistä listan levyisiä, suunnilleen neliön muotoisia paloja kiinnikkeiksi, jotka ruuvasin kiinni reikiin oikealle korkeudelle. Palojen reunat pyöristin asennuksen helpottamiseksi. Sitten listasta toinen päätytulppa pois, takapyörä ja kuraläppä pois, kontaktimuovia helmaan maalipinnan suojaksi ja lista takaapäin liu'uttamalla paikoilleen! Ei ihan helppo homma, mutta toimii ja ainakin lista pysyy tukevasti paikallaan.