TAAS G52

4g52

New Member
Liittynyt
27 Lokakuu 2003
Vaikeuksia saada kunnolla säätöihin..
Kellään kokemuksia laittaa kärjetön sytkä vanhan kärjellisen tilalle?
Jakaja käyty läpi keskipakosäätimet yms..
Tyhjäkäyntiä ei saa kohdalleen, vaeltaa ontuen
 
kärjettömän virranjakajan saat esim. mazdan 2600pikapista...
tai 2.6sesta tbo Starionista
tai sitten g37 galantin kaasari koneesta tehden 6mm sovitepalan väliin...

tuolla sähkö topikissa on mun tekemä vertailu jakajista...

itsee kyl tekis mieli vaihtaa mazdan 2600kone Celesteen... mut taitaapi mennä vaihtoon sitä ennen...
 
mazdan 2600 kone phih, se on MITSUN kone jota mazda käyttää, niinkuin monia muitakin komponentteja... ;D

Itselläni on Coltissa Pertronix Ignitor merkkinen kärjetön systeemi, joka ei varmaankaan ole paras / tehokkain saatavilla oleva sytkä, mutta se on helppo asentaa, se on halpa ja sen saa kätkettyä jakajan sisään huomaamattomasti (eli kelvannee myös orggis friikeille ;))

Se on sellainen pieni, kärkien tilalle tuleva laite. On ainakin tähän asti toiminut ihan hyvin...
 
Meinaan virranjakajasta tuntuisi käpy löytyvän, väärän kondensaattorin saanut tarvikeliikkeestä; toisella konkalla käy, mutta laiskasti?
Toisella konkalla ei käy tyhjäkäyntiä mutta kierroksia ottaa p..keleesti..
Vielä täytyy tutkia, mutta konkan arvollakin on merkitystä näemmä..
Myös kiinnostaa aihe jos on jako pielessä..
 
Takaisin
Ylös Bottom