Taitavaa ajoa

Ei lukenut perässä että ei saa kokeilla kotona.. hmmh ;D
 
Kyseisen tyypin ajoa tuli ihailtua kesällä xtreme festareil vantaalla ja komeestiha se veti :peukku
 
Eikö tuossa videossa vaan näy RWD:een yllätyksellisyys ja surkea pito, eräinen IRC-asiantuntijoiden mukaan tuollainhan RWD menee normaali liikenteessäkin, kaveri selkeesti yrittää päästä suoraan mut ei pääse.. ;D sama efekti toistuu kuulemma risteyksistä lähtiessä, jää pyörimään paikalleen. ;D
 
Kun näkis ees koko videoo ???

verada sanoi
http://www.funpic.hu/files/pics/00025/00025354.wmv

Vähän vois pelottaa varpaiden puolesta ;D

Mul ainaki tosta linkistä klikaten menee vaan tuon sivuston, funpic.hu:n etusivulle, josta avautuu vaan läjä erilaisia linkkejä. Lievätkö poistaneet k.o videon tai siirtäneet muualle... Anyway, tuo wmv tiedosto jää kuitenkin katsomatta kun ei tol sivul mitää searchiikaa taida olla :mad:
 
Menet tuonne sivulle, ja sit vasta liität tuon linkin osoitteeksi ja painat enteriä, sillä ainakin minulla pelas :peukku
 
Minä taasen sain sillen katsottua viteon, että valitsin "tallenna kohde nimellä" linkin päällä.

sitten vain poistin tiedoston kun ei niin erikoinen pätkä ollut.
 
Sais muutaman egen maksaa et toho menisin seisoo ;D ainaki jossen näkis enne ton ajavan :)
 
Minulla ei ikinä näy mikään... :( Jos ajo on tuolla taitavaa
niin olisko joku niin taitava että saisi pätkän näkyviin
tänne niin että voisi katsoa ilman kikkailuja...? :)
 
Mä en ole ainakaan niin taitava. ::)
Mulla toimii ihan tuosta linkistä.

J. Puhakka sanoi
Menet tuonne sivulle, ja sit vasta liität tuon linkin osoitteeksi ja painat enteriä, sillä ainakin minulla pelas :peukku

tuossa toinen keino... muuta en osaa neuvoa. :'(
 
J. Puhakka sanoi
Menet tuonne sivulle, ja sit vasta liität tuon linkin osoitteeksi ja painat enteriä, sillä ainakin minulla pelas :peukku

Kyllä sen tuolla tavalla pitäisi onnistua. Minäkään en muuten saanut näkymään. Koitin vielä parilla kolmella selaimellakin.
 
Sit yks tapa on kopioida tuo linkki tuosta ja lyödä windows media playerin open url kohtaan. Toimii.
 
Takaisin
Ylös Bottom