Tallin tyhjennystä, sekalaisia mitsun osia.

PAJ3RO

Member
Liittynyt
5 Helmikuu 2007
Sijainti
Mikkeli
Edellisten autojen jäljiltä ja projektien valmistuttua ylijääneitä osia tarjolla:

- Gen2 Pajeron ylemmät ns. "feikkivalot" tummilla linsseillä. 10e.
- Gen2 Pajeron Mont Blanc kattotelineet. 10e.
- Gen2 3.0 V6 (6G72) Pajeron uusi pakosarjan tiiviste. 15e.
- Gen2 3.0 V6 (6G72) Pajeron ilmamassamittari (E5T06071). 30e.

- Evo 4 oem valupakosarja. 20e.
- Evo 5 musta keskikonsoli (kyynernojaton). 5e.
- Legnumin rhd bagin 'kellojousi' / ratin viikset. Käynee myös Evo 4-6? 20e.
- Legnumin lambda-anturi, uusi Denso DOX-1438 (käy myös EA Galanttiin 2/2.5l koneilla). 50e

- E3x jenkkimallin kirkkaat etukulmaparkit, tarvikkeet joita hieman muokattu istuvammaksi. 10e.
- E39A Galantin ilmastoinnin osat (kompura, kennot, putkia, ...).
- E3x sedan Galantin takavalot ja kontinpaneeli, vanhempaa mallia.
- E38A Galant purkuautona, 2.0 8v nelikko sedan.

Kuvia ja lisätietoja pyydettäessä. Mieluusti nouto, mutta ostajan maksaessa postituskin käy tai voin tuoda työkeikkojen ohella lähialueille (Kouvola, Lappeenranta, Kuopio, Jyväskylä, Lahti).

Tavara Mikkelissä ja 0504021940 numerosta tavoittaa.
 
Viimeksi muokattu

outonaapuri

Active Member
Liittynyt
13 Kesäkuu 2011
Tuo pakosarja ainakin kiinnostaisi ja olen kohta eteläänkin tulossa. Minäpä soittelen sulle lähipäivinä, mutta jos ton pakosarjan ainakin varaisit mulle.
 

PAJ3RO

Member
Liittynyt
5 Helmikuu 2007
Sijainti
Mikkeli
Tuo pakosarja ainakin kiinnostaisi ja olen kohta eteläänkin tulossa. Minäpä soittelen sulle lähipäivinä, mutta jos ton pakosarjan ainakin varaisit mulle.

Eipä tuota oo kukaa muu viel kyselly, joten säilyttelen sulle!

Onko E38A pakoputkisto missä kunnossa?

Ei varmaankaan kovin kummoinen, loppuosa ainakin huono. Eikä vielä uskalla erikseen myydäkkään kun koko purkupirssille taitaa olla halukas ostaja!
 

outonaapuri

Active Member
Liittynyt
13 Kesäkuu 2011
Eipä tuota oo kukaa muu viel kyselly, joten säilyttelen sulle!

Nyt kävi niin, että käyttöharraste "räjähti" ja imaisi samalla tilin saldon niin tukevasti miinukselle ettei uskalla edes makkaraa ostaa leivän päälle, joten joutuu perumaan tämän ostattelun nyt näillä näkymin.
 
Ylös Bottom