Tamuksen EA Galant -98

Nivomaatit pois ja äkkiä. HR -30mm sarja toimii tosi hyvin tuohon farkkuun jää sopivasti maa varaa ja näyttää fiksulta. Ja tärkeintä ei ole sellaista vene ilmiötä, mitä nyt näihin aina tulee ajan myötä. :D
 
Kelaako turvavyö hitaasti tahmoen takaisin? Puhdista huolella se B-pilarissa oleva lenkki minkä kautta vyö kulkee... Muutamassa autossa tullut vastaan vastaava ja korjautunut ihan vaan puhdistamalla.
Niin ja jos haluaa lakia rikkoa valojen suhteen, eikä jaksa lisäpitkiä ruuvata niin xenonit pitkiin. Omassa EA:ssa aikoinaan oli Ollon 50w xenonit ja yllättätävän hyvin pärjäsi.
 
Se sun kello niin se pitäis purkaa ja juottaa piirilevystä kylmä juotos kuntoon. Se on hämäävää se liitos homma, joskus itsekkin luulin et liittimessä vika mut sit ku purki löysi sen todellisen syyn.
 
Siitä peräpäästä voi olla myös aurauksen säätö varret takaa antautuneet, tekee sen et perä elää omaa elämäänsä ja etenkin jäisellä tiellä on aika villi. Toki sun autossa voi olla parin tekijän summa mutta suosittelen tarkastamaan ne, sisemmät puslat niistä ekana antautuu.
 
Siitä peräpäästä voi olla myös aurauksen säätö varret takaa antautuneet, tekee sen et perä elää omaa elämäänsä ja etenkin jäisellä tiellä on aika villi. Toki sun autossa voi olla parin tekijän summa mutta suosittelen tarkastamaan ne, sisemmät puslat niistä ekana antautuu.

Ja sitten menee kanssa villiksi jos joku asentaa ne säätöpultit väärinpäin. Todennäköisesti tommosessa vanhassa yksilössä on aika paljon tekemistä että saa ne takapään kulmat "järjestykseen". Muistan viime talvelta todella jänniä hetkiä jäisillä teillä.
 
Kiitos vinkeistä! Täytyy ottaa auto nosturille ja tarkistaa tilanne. Melko arvaamattomasti se perä lähti alta, eikä tuollaista ole ennen tehnyt.
 
Takaisin
Ylös Bottom