Tamus, Galant -97 STW V6

cubeqtio

Mr. Cube
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
28 Tammikuu 2009
Vs: Tamus, Galant -97 STW V6

Nonii!

Näytille sit vaa ens miitissä. :)
 

White_Eagle

Member
Liittynyt
22 Heinäkuu 2008
Sijainti
Puumala
Vs: Tamus, Galant -97 STW V6

ite kans miettiny pitkää päiväkirjan pistämistä tänne mut laiska ku oon ni ei oo jaksanu/ehtiny..

ei taida kilometrit vielä tekniikassa tuntua?
 

Tamus

Diamonds are a Girl's Best Friend
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
10 Heinäkuu 2007
Sijainti
Laihia
Vs: Tamus, Galant -97 STW V6

Kyllähän tuo on pari kertaa kerhon miiteissä vilahtanut viime kesänä, Alastarossa ja Sappeessa ja täällä meitin paikallismiiteissä lähes joka kerta ollaan.

Kyllä noi kilometrit sinänsä tuntuu että kaikkea pientä on kokoajan. Ja tuo ruoste on ongelmana mutta komeestihan tuolla vielä päästelee ja kulkee ihan kivasti edelleen. Mä nyt olen päättänyt panostaa rahani tuohon sen sijaan että vaihtaisin vähemmän ajettuun tai nuorempaan.
 

simonsays

Active Member
Liittynyt
4 Tammikuu 2007
Vs: Tamus, Galant -97 STW V6

Vaihdettiinko ne öljyt miten?

vanhat pois ja uutta tilalle?

silloin turbiinissa on vielä paljon vanhaa öljyä mikä voi vaikuttaa tuohon töksähtelyyn

paras tapa olisi huuhdella laatikko, eli vaihtaa öljyt moottorin käydessä ja mielellään vaikka ykkönen silmässä.

Silloin öljyä menee paljon enemmän mutta onpahan joka paikassa uudet ölpät :)

.....jos tämä onnistuu mitsun laatikon kanssa, mene ja tiedä.
 

Tamus

Diamonds are a Girl's Best Friend
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
10 Heinäkuu 2007
Sijainti
Laihia
Vs: Tamus, Galant -97 STW V6

Juu ihan valuttamalla vanhat ulos ja uudet tilalle. Jäihän sinne sitten se melkein 3 litraa vanhaa öljyä kun tilavuus on lähes 8 litraa ja ulös tuli vajaa 5 litraa.

Kun katselin sitä ulos tulevaa mönjää niin se huuhtelu kävi kyllä mielessä. Seuraavalla vaihdolla pitää huuhdella.
 

mystinengalant

Mennyt mies
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Tamus, Galant -97 STW V6

Tosta huuhtelusta on täällä puhuttu mut kukaan ei tunnu uskaltavan tehdä sitä. N päällä käytellään ja minuutti kerrallaan maksimissaan.
 

calle

Galant 2.5 V6 -97, ex Galant 2,0 -91, EVO III
Liittynyt
17 Toukokuu 2006
Sijainti
Tammisaari
Vs: Tamus, Galant -97 STW V6

Kattelin tossa sun kuvia tosta gallusta niin toi taka pään kaarien ruoste on ihan tutta täälläkin päin. Kuvasta päätellen saat sitten alkaa miettimään taka kaarien uusimista ja myös ne sisälokut kans on sen verran pahassa kunnossa. Jos käyt vilkasemassa mun projekti kuvia niin sieltä näät mitä on odotettavissa.

Muuten on siistin näköinen peli sulla.
 
Ylös Bottom