voi poistaa

cubeqtio

Mr. Cube
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
28 Tammikuu 2009
Vs: Tohtorin Hermeliini [1.8Gti Lanceri Radalle] [Keskustelu]

Komiaa!

Suosittelen tekee jakopääremontin ja tarkastaa moottorin vuodoilta ja fixata ne. :)

Renkaat, alusta ja jarrut pitämällä kunnossa tekee enemmän kuin laittamalla paljon voimaa koneeseen (kokemuksen vahva rintaääni...). Linglongit mäkeen ja hyvää mustaa alle. Jarrut kuntoon ja kiinan tarvikepalat mäkeen. Alustaan toimivat iskarit ja autoon sopivat jouset. Siitä o hyvä lähtee. :)
 

Heffu

Member
Liittynyt
15 Heinäkuu 2005
Sijainti
Forssa
Vs: Tohtorin Hermeliini [1.8Gti Lanceri Radalle] [Keskustelu]

Eilen illalla taidettiin ajella tästä ohi motarilla kohti Riihimäkeä. :peukku
 

Driver

Member
Liittynyt
6 Toukokuu 2012
Vs: Tohtorin Hermeliini [1.8Gti Lanceri Radalle] [Keskustelu]

Heffu sanoi
Eilen illalla taidettiin ajella tästä ohi motarilla kohti Riihimäkeä. :peukku

Juu profiili kuvasta tunnistan kyllä kyseisen auton ! :)

cubeqtio sanoi
Komiaa!

Suosittelen tekee jakopääremontin ja tarkastaa moottorin vuodoilta ja fixata ne. :)

Renkaat, alusta ja jarrut pitämällä kunnossa tekee enemmän kuin laittamalla paljon voimaa koneeseen (kokemuksen vahva rintaääni...). Linglongit mäkeen ja hyvää mustaa alle. Jarrut kuntoon ja kiinan tarvikepalat mäkeen. Alustaan toimivat iskarit ja autoon sopivat jouset. Siitä o hyvä lähtee. :)

Juu alustavasti oli mielessä laittaa vaparina ajoon, juurikin nuo perus asiat kuntoon, että pääsee harjottelemaan radalla ajoa :)
Jos siittä innostuu ja kone kestää niin sitten turbotusta :)
 

cubeqtio

Mr. Cube
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
28 Tammikuu 2009
Vs: Tohtorin Hermeliini [1.8Gti Lanceri Radalle] [Keskustelu]

Driver sanoi
Juu profiili kuvasta tunnistan kyllä kyseisen auton ! :)

Juu alustavasti oli mielessä laittaa vaparina ajoon, juurikin nuo perus asiat kuntoon, että pääsee harjottelemaan radalla ajoa :)
Jos siittä innostuu ja kone kestää niin sitten turbotusta :)

Turbota sitten vasta kun voima loppuu. :)
 

Tilulilu

Evo III
Liittynyt
8 Heinäkuu 2016
Sijainti
Vantaa
Vs: Tohtorin Hermeliini [1.8Gti Lanceri Radalle] [Keskustelu]

Kattelin tossa joku päivä videon tuosta. Yllättävän nätit vanteet tossa. Senverran ihme räpellyksiä edellinen omistaja jättänyt sulle että mielenkiinnolla odotan kuinka pommiksi osottautuu ;D
 

Driver

Member
Liittynyt
6 Toukokuu 2012
Tilulilu sanoi
Kattelin tossa joku päivä videon tuosta. Yllättävän nätit vanteet tossa. Senverran ihme räpellyksiä edellinen omistaja jättänyt sulle että mielenkiinnolla odotan kuinka pommiksi osottautuu ;D

Hehe juu pikkuhiljaa parempaan päin, saattoi olla hieman rakkauden puutetta edellisillä omistajilla, mutta nyt saa ainakin huomiota :)
Ja myivät hyvään hintaan, eli oon ihan tyytyväinen ostokseen, vaikka onkin paljon hommaa ;D !
 

TuplaNokka

PunkkaRacingTeam
Liittynyt
1 Helmikuu 2015
Vs: Tohtorin #Ratamizu [1.8Gti Lanceri] [Keskustelu]

Tohtori Von Väisänen sanoi
Hehe juu pikkuhiljaa parempaan päin, saattoi olla hieman rakkauden puutetta edellisillä omistajilla, mutta nyt saa ainakin huomiota :)
Ja myivät hyvään hintaan, eli oon ihan tyytyväinen ostokseen, vaikka onkin paljon hommaa ;D !

paljol ostit, mulle sanottii et 100e saa hakee :'D
 

Driver

Member
Liittynyt
6 Toukokuu 2012
Vs: Tohtorin #Ratamizu [1.8Gti Lanceri] [Keskustelu]

TuplaNokka sanoi
paljol ostit, mulle sanottii et 100e saa hakee :'D

Tiesit sen kunnon ni ehkä siks oisit saanu 100e :D
Kyl mä enempi ku satasen maksoin, mutta en läheskään sitä pyynti hintaa 1000e :D
 
Ylös Bottom