Topicit katoaa bittiavaruuteen?

T. Kiili

Mr. Cyborg
Liittynyt
28 Helmikuu 2004
Sijainti
kotka
Olen nyt pari viikkoa tutkinut kun ei tahdo oman koslan projektipäiväkirjaa löytyä mistään, sinne kuitenkin pariviikkoa sitten kirjoittelin ja tuntui olevan vielä voimissaan, Tokihan herjasi ettei aiheeseen ole kirjoitettu 120 päivään.

Mistä mättää häh?
 
Vs: Topicit katoaa bittiavaruuteen?

Se pitäs näkyä vain jäsenille....jotain säätöähän täällä oli...
 
Vs: Topicit katoaa bittiavaruuteen?

cristan sanoi
Se pitäs näkyä vain jäsenille....jotain säätöähän täällä oli...

Jaa? Se ois hyvä jos se näkyis myös ei jäsenille koska mulla ei tällä hetkellä ole jäsenmaksu voimassa ;D
 
Vs: Topicit katoaa bittiavaruuteen?

T. Kiili sanoi
Jaa? Se ois hyvä jos se näkyis myös ei jäsenille koska mulla ei tällä hetkellä ole jäsenmaksu voimassa ;D

Se on vain jäsenille tällä hetkellä mutta laita viestiä valvojille niin ne siirtää sun topicin tonne yleiselle puolelle.
 
Vs: Topicit katoaa bittiavaruuteen?

cristan sanoi
Se pitäs näkyä vain jäsenille....jotain säätöähän täällä oli...

Jos ois mahollista että tekisin jotain virheitä ikinä, niin tämä olisi voinut hajota niiden seurauksena. :p
Mutta kun en tee..

Käytännössä vaihtoehdot tosiaan on että siirretään topic yleiselle puolelle kaikkien katsottavaksi, näinollen myös sinä voit siihen kirjottaa.
Tai sitten maksat jäsenmaksun, liityt (taas?) jäseneksi ja pääset siihen kirjottamaan, kun päiväkirja on (piilossa) jäsenten puolella.

Nämä siis tekniset vaihtoehdot.

T. Kiili sanoi
Jaa? Se ois hyvä jos se näkyis myös ei jäsenille koska mulla ei tällä hetkellä ole jäsenmaksu voimassa ;D

Tästä ymmärsin että se vois olla julkinen, jos näin, niin kuittaa tähän vielä niin minä tai joku mode siirtää sen yleiselle puolelle.

PS. itseä kiinnostaa aikalailla tuo päiväkirja. :)
 
Vs: Topicit katoaa bittiavaruuteen?

Kyllä se mun puolesta sais olla tuolla yleisellä puolella, mitään salatiedettä ei täälläpäin harrasteta ;D
 
Vs: Topicit katoaa bittiavaruuteen?

Asia kunnossa.
 
Takaisin
Ylös Bottom