Virta
Galant Dyn4 Turbo
- Liittynyt
- 21 Huhtikuu 2010
Onko kukaan tällä foorumilla tehnyt galantista tai mistään muusta 4g63 moottorin omaavasta autosta tuplaturboa.
Itsellä kävi se mielessä kun omistan nytten kahdet uudet ahtimet (Garrett T3 ja Garrett T4) ja tilasin tuossa pakosarjan laipan + ahtimien laipat molemmat. Oma moottorini sisältää tavarat jotka kyllä kestävät vähän enemmänkin painetta. Mutta siis yleiset mielepiteet asiasta että pitääkö yhdellä ahtimella varustettuna vai alkaisiko rakentaa tuplaturboa. Autoa täytyy muutenkin kohta taas alkaa ehostaa niin menisivät siinä samalla sitten. Tietty täytyy hankkia toinen erillinen hukkaportti ja mahdollisesti toinen dumppi ?
E = Ja haen siis sitä että jos saataisiin se pieni hyrrimään alakierroksilta, jolloin taas ylhäällä se isompi lykkäisi taas lisävauhtia.
Terveisin - jani
Itsellä kävi se mielessä kun omistan nytten kahdet uudet ahtimet (Garrett T3 ja Garrett T4) ja tilasin tuossa pakosarjan laipan + ahtimien laipat molemmat. Oma moottorini sisältää tavarat jotka kyllä kestävät vähän enemmänkin painetta. Mutta siis yleiset mielepiteet asiasta että pitääkö yhdellä ahtimella varustettuna vai alkaisiko rakentaa tuplaturboa. Autoa täytyy muutenkin kohta taas alkaa ehostaa niin menisivät siinä samalla sitten. Tietty täytyy hankkia toinen erillinen hukkaportti ja mahdollisesti toinen dumppi ?
E = Ja haen siis sitä että jos saataisiin se pieni hyrrimään alakierroksilta, jolloin taas ylhäällä se isompi lykkäisi taas lisävauhtia.
Terveisin - jani